موسسه چند ملیتی ثبتا SABTA اخذ پاسپورت سنت لوسیا اخذ پاسپورت سنت لوسیا-بیات گروپ

شما میتوانید از طریق لینک روبرو با ما در ارتباط باشید و از کارشناسان موسسه مشاوره رایگان دریافت نمایید. همسر متقاضی اصلی و فرزندان فرزند متقاضی اصلی و یا همسرش که کمتر از ۱۸ سال سن دارد فرزند متقاضی اصلی و یا همسرش که بطور کامل توسط والدینش حمایت می شود وبین ۱۸ تا ۲۸ سال سن دارد و از سن ۱۸ سالگی در حال تحصیل میباشد. پدر و مادر بالای 55 سال که با متقاضی اصلی زندگی می کنند و بطور کامل توسط متقاضی اصلی حمایت می شوند. بسیاری از کشتی های تفریحی و ماه عسل در سنت لوسیا فعالیت و تردد دارند.

نوع سرمایه‌گذاری

همچنین اگر با شخصی که برای پاسپورت سنت لوسیا درخواست داده و درخواستش قبول شده نیز ازدواج کند همسر می تواند پاسپورت سنت لوسیا را دریافت نماید. یکی دیگر از راههای سرمایه گذاری اهداء پول به مبلغ 100 هزار دلار به صندوق ملی اقتصاد سنت لوسیاست. در این روش چون سرمایع را به دولت سنت لوسیا هدیه می دهید دیگر قابل برگشت نیست.

پاسپورت سنت لوسیا در حال حاضر ارزانترین و سریعترین پاسپورت دوم در دنیا بشمار میرود که ایرانیان ساکن ایران میتوانند درخواست دهند. پس از توقف پرونده های کشور دومینیکا پاسپورت سنت لوسیا بهترین گزینه جایگزین می باشد. سنت لوسیا یا سنت لوشیا (به انگلیسیSaint Lucia ) کشوری جزیره‌ای و کوچک در دریای کارائیب و در آستانه اقیانوس اطلس است که در جنوب جزیرهٔ مارتینیک از مستملکات فرادریایی فرانسه و شمال کشور سنت وینسنت و گرنادین قرار دارد.

  • روزانه توسط صدها متقاضی برای امور مهاجرتی و حقوقی با این موسسه تماس گرفته میشود و مجموعه ثبتا برای اینکه بتواند پاسخگوی سوالات و نیازهای شما باشد میبایست و از وقت و زمان و انرژی خود استفاده کند.
  • این برنامه به متقاضیان، همسر، فرزندان و والدین آنها اجازه می دهد برای دریافت تابعیت سنت لوسیا اقدام نمایند.
  • از بین این گزینه‌ها، آن مواردی که پول متقاضی حفظ شده و پس از مدتی معلوم به آن مجدداً دست پیدا می‌کند، جزو گزینه‌های اخذ پاسپورت از طریق سرمایه‌گذاری محسوب می‌شوند.
  • سپس می توانید پاسپورت سنت لوسیا خود را درخواست کرده و در مدت یک هفته دریافت کنید.
همچنین اشخاصی که در خارج از خاک سنت لوسیا از پدر یا مادر تبعه این کشور متولد شده اند تابعیت این کشور را اخذ می نمایند. لذا افرادی که حتی از طریق سرمایه گذاری تابعیت سنت لوسیا را دارند در صورتی که فرزند آنها در خاک سنت لوسیا یا خارج از خاک این کشور متولد شود شهروندی سنت لوسیا را کسب می کنند. سرمایه گذاری ۵۰۰ هزار دلاری در اوراق قرضه دولتی بدون بهره (لازم به ذکر است که در حال حاضر سرمایه گذاری در اوراق قرضه دولتی توسط دولت سنت لوسیا شامل تخفیف 50 درصدی شده و افراد می توانند با 250 هزار دلار این سرمایه گذاری را انجام دهند). سنت لوسیا تابعیت خود را با استفاده از سرمایه گذاری و از طریق کمک های غیر قابل استرداد، سرمایه گذاری در املاک و مستغلات یا اوراق قرضه دولتی ارائه می دهد. شهروندی سنت لوسیا و پاسپورت سنت لوسیا یکی از اسانترین ها برای دریافت پاسپورت دوم و سهولت در سفر و راه اندازی کسب و کار.

شهروندی توسط سرمایه گذاری ممکن است از طریق خرید اوراق قرضه دولتی سنت لوسیا امکان پذیر می باشد. در مجموع باید بیان نماییم که پاسپورت سنت لوسیا در حال حاضر بر اساس شاخص رتبه بندی جهانی پاسپورت ها در رتبه سی و چهارم دنیا قرار دارد. این رتبه پاسپورت، دسترسی بدون ویزا به 142 کشور را برای دارنده آن فراهم می کند. بدین ترتیب نمره کلی تحرک بالای این پاسپورت، آن را به پاسپورتی مطلوب تبدیل می کند. دارندگان پاسپورت سنت لوسیا در بدو ورود به کشورهایی مانند سنگاپور، بریتانیا، کره جنوبی، اسرائیل و کل اتحادیه اروپا، دسترسی بدون ویزا خواهند داشت. این ویژگی، امکان سفر تقریباً فوری را به مقاصد مهم در سراسر جهان فراهم می کند.

مزایای مهاجرت به سنت لوسیا

۲- سرمایه گذاری در املاک و مستغلات معتبر با حداقل ارزش ۳۰۰۰۰۰ دلار، که می بایست حداقل برای یک دوره پنج ساله از آن نگهداری شود. پس از جمع آوری تمام مدارک، درخواست متقاضی طبق قانون از طریق یک نماینده محلی مجاز به دولت سنت لوسیا ارسال می شود. متقاضیان می توانند با حداقل 3.5 میلیون دلار در یک پروژه سرمایه گذاری کرده و با ایجاد هم سرمایه و هم شغل واجد شرایط بودن خود را اثبات کنند. به طور مثال در زمینه های بنادر، پل ها، طرح های پژوهشی، محصولات دارویی، تره بار و …. پاسپورت این کشور در رتبه 29 جهانی قرار دارد و شما با داشتن آن می‌توانید به 136 کشور جهان همچون هنگ‌کنگ، انگلیس، سنگاپور، کشورهای عضو شینگن و اتحادیه اروپا بدون نیاز به ویزا سفر کنید. سنت کیتس و نویس یکی از قدیمی ترین و معتبرترین برنامه های شهروندی از طریق سرمایه گذاری در جهان است که در سال 1984 پایه گذاری شد.

موسسه چند ملیتی ثبتا SABTA اخذ پاسپورت سنت لوسیا اخذ پاسپورت سنت لوسیا-بیات گروپ

امکان سفر بدون نیاز به ویزا به بیش از ۱۳۰ کشور جهان از جمله تمامی کشور های اتحادیه اروپا, روسیه, چین, امارات, انگلستان. به طور کلی اخذ اقامت و پاسپورت از طریق پناهندگی امکان پذیر است اما به هیچ عنوان انتخاب این روش جهت مهاجرت و اخذ اقامت و پاسپورت پیشنهاد نمی گردد. موسسه حقوقی سام، هیچگونه خدماتی در زمینه اخذ اقامت از طریق پناهندگی ندارد. تیم تخصصی ما ضمن اطمینان از مطابقت کلیه اسناد با الزامات دولت سنت لوسیا در زمینه جمع آوری اسناد مورد نیاز، ترجمه و رسمی سازی اسناد با شما همکاری می کند. اجرای برنامه‎ی تابعیت از راه سرمایه‌گذاری سنت لوسیا با تصویب قانون شماره‌ی ۱۴ مصوب ۲۰۱۵، با عنوان قانون تابعیت از راه سرمایه‌گذاری، شروع شد. با توجه به اینکه سنت لوسیا یک مقصد توریستی پرطرفدار است، پروازهای مستقیم زیادی از ایالات متحده آمریکا و اروپا به این کشور انجام می‌شود.

موسسه حقوقی، مشاوره و سرمایه گذاری تراست گلوبال هر ساله مفتخر است به تعدادی زیادی از ایرانیان ساکن ایران، ترکیه و سایر نقاط دنیا خدمات حقوقی و تجاری در کشور ترکیه مانند گرفتن اقامت ترکیه، مهاجرت به ترکیه، ثبت شرکت در ترکیه، تحصیل در شهروندی سنت لوسیا ترکیه و… را عرضه کند. در کشورهایی که از قانون خاک پیروی می کنند چنانکه نوزادی در کشوری بدون توجه به ملیت والدینش متولد شد می تواند پاسپورت آن کشور رادریافت نماید. اما در اصل خون، لزوما باید یکی از والدین کودک تابعیت داشته باشد تا نوزاد نیز بتواند تابعیت اخذ نماید. در سنت لوسیا قبل از استقلال این کشور و تا تاریخ 5 ژوئن 1979 قانون تولد و دریافت تابعیت از اصل خون پیروی می کرد اما از تاریخ 22 فوریه 1979 به بعد هر نوزادی که در خاک سنت لوسیا متولد شود فارغ از ملیت و تابعیت والدینش پاسپورت و تابعیت سنت لوسیا را اخذ می نماید.