هایک ویژن نمایندگی دوربین هایک ویژن شعبه مرکزی

این تجهیزات برای افرادی به دنبال یک سیستم حفاظتی حرفه ای هستند با قابلیت های پیشرفته هستند، یا پروژه های بزرگ ایده آل است. دوربین هایک ویژن هر سال تکنولوژی های جدید و کارآمدی را در قالب سیستم های تحت شبکه معرفی می کند. همان طور که پیش تر نیز به این موضوع اشاره شد دوربین ها، انواع بسیار گسترده ای دارند که متناسب با کاربرد های مختلفی ساخته شده اند. حتی ممکن است با جستجو کردن در لیست قیمت های دوربین های هایک ویژن، متوجه شده باشید که دو دوربین، با کیفیت تصویر یکسان، دارای قیمت های متفاوتی هستند. عوامل بسیار زیادی وجود دارند که می‌توانند روی قیمت دوربین های هایک ویژن تاثیر گذار باشند و فقط کیفیت تصویر، در قیمت گذاری یک دوربین مد نظر نیست. برخی از دوربین ها نیز قابلیت های پیشرفته تری مانند EXIR و WDR دارند که باعث افزایش قیمت آن ها می‌شود.

مدل های دوربین مداربسته هایک ویژن بسیار متنوع است و هر کدام یک شیوه کاملا منحصر به فرد برای نامگذاری دارند به همین دلیل باید ابتدا محصولات این شرکت را به دو دسته آنالوگ و دیجیتال تقسیم بندی کرد. این موضوع سب می شود تا شما در هنگام استفاده از این تجهیزات بتوانید داده های بیشتری را در طول یکسال بر روی دستگاه ذخیره سازی کنید و به آسانی تمام اطلاعات ضبط شده از دوربین مداربسته هایک ویژن را به صورت لحظه ای در اختیار داشته باشید. رابط کاربری ارائه شده در این تجهیزات بسیار عالی است و سبب می شود تا کاربردی بودن آن حفظ شود و کنترل ساده تری نیز به نسبت دستگاه های دیگر دارد.

دستگاه ضبط تصاویر 16 کانال تحت شبکه هایک ویژن مدل DS-7616NI-E2

از سال 1393 این شرکت فعالیت خود را در ایران توسط شرکت های متفاوتی در ایران آغاز کرد و توانست جایگاه خود را در بازار ایران نیز به دست آورد. برای انتخاب راحت تر کالای مورد نظر می توانید از دسته بندی محصولات برند HIKVISION در نمایندگی دوربین هایک ویژن استفاده کنید. این دسته بندی شامل دوربین مداربسته هایک ویژن در دو تکنولوژی تحت شبکه و آنالوگ HD و دستگاه های ضبط DVR و NVR است. لازم به ذکر است که شرکت شبکه گستر مهر تجارت توانسته در سال‌های 2016، 2017 و 2018 و 2019 در چهار سال متوالی به عنوان بزرگترین نمایندگی فروش محصولات هایک ویژن در ایران دست یابد.

یکی از نقاط قوت هر برندی در دوربین مداربسته جعبه ابزار نرم افزاری برند می باشد. اگر بخواهیم از بین برندهای دوربین مداربسته یک برند را از نظر جعبه ابزار نرم افزاری به عنوان برترین برند انتخاب کنیم، بدون هیچ شکی این انتخاب Hikvision خواهد بود. شرکت هایک ویژن با همکاری گروه فناوری و توسعه بزرگ خود روش های زیادی را برای بهبود دوربین های خود ایجاد کرده است و این دلیلی است که اکنون این برند به عنوان یکی از بهترین سیستم های امنیتی در جهان شناخته می شود.

این دوربین ها با استفاده از سنسور های پیشرفته قادرند تا تصاویر باکیفیتی را در شب ثبت کنند. دوربین استارلایت هایک ویژن دارای دید در شب رنگی بوده و جزئیات را به خوبی برای شما ضبط می کنند. هایک لوک بستریست که در آن می توانید تمامی مراحل افزایش امنیت مغازه ، امنیت شرکت ، امنیت منازل و ….. خود را شامل مشاوره ، انتخاب و نصب دوربین های مدار بسته و سیستم های حفاظتی را با کمک مشاوران و فروشندگان این مجموعه به بهترین شکل ممکن به انجام برسانید . این مجموعه نماینده ی رسمی فروش برند ها هایک ویژن و های لوک در ایران است که تمامی محصولات خود را با گارانتی معتبر “پارس ارتباط”به شما عزیزان عرضه می نماید. با استفاده از این برنامه شما می توانید در داخل شبکه داخلی و یا از راه دور و از طریق اینترنت دوربین مداربسته خود را با استفاده از انتقال تصویر مشاهده کنید.

  • دوربین هایک ویژن هر سال تکنولوژی های جدید و کارآمدی را در قالب سیستم های تحت شبکه معرفی می کند.
  • دوربین های اچ دی از طریق کابل کواکسیال و فیش bnc نصب می شوند و قیمت آن ها پایین تر از دوربین های تحت شبکه هایک ویژن است.
  • محصولات شرکت هایک ویژن شامل انواع متفاوتی از دوربین های مداربسته شبکه، دستگاه های NVR و تجهیزات ضبط شبکه می شود.
  • هایک ویژن در ابتدا در تلاش بود تا دوربین های خود را در دو مدل آنالوگ و دیجیتال عرضه کند و اکنون بعد از گذشت سالیان دراز به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان دوربین در جهان تبدیل شده است.

محصولات تحت شبکه، تلفن دیجیتال و دوربین هایک برای پروژه های بزرگ و حرفه ای ایده آل است. هایک ویژن بازه گسترده ای از محصولات دوربین مداربسته و سایر تجهیزات نظارتی و حفاظتی را ارائه می دهد. این شرکت تمامی نیازمندی ها برای حفاظت از یک محیط کوچک تا یک زیرساخت ملی را در سبد محصولات خود به مشتریان پیشنهاد می دهد. انتخاب محصول مناسب می تواند برای افراد نا آشنا به سیستم های حفاظتی کمی پیچیده به نظر برسد.

محصولات ارائه شده توسط شرکت با قابلیت های هوشمندی به بازار عرضه می گردنند که می توانند بسیاری از نقاط ضعف سیستم های غیر هوشمند را پوشش دهند. قابلیت شبکه کردن و استفاده از تنها یک کابل POC نیز که هایک ویژن ابداع کننده آن است، سبب می شود تا نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته این شرکت به نسبت سایر محصولات بسیار ساده تر باشد. این شرکت در ابتدا با تولید دوربین مدار بسته آنالوگ وارد بازار شد و با تکیه بر کیفیت بالای تصویر و کیفیت بالای جنس بدنه سهمی زیادی از بازار جهانی را به خود اختصاص دهد .

هایک ویژن نمایندگی دوربین هایک ویژن شعبه مرکزی

با توسعه بخش فرعی روباتیک، Hikrobotics، هایک ویژن به تدریج تکنولوژی مدیریت انبار که توسط Hikrobotics توسعه یافته را مورد استفاده قرار داد. استفاده از چیزی حدود 800 پیک هوشمند به هایک ویژن اجازه داده است به سیستم های لجستیک و انبارداری تمام خودکار دست پیدا کند. در آینده مکان های کارخانه تولیدی هایک ویژن، پارک فناوری چانگ کینگ و پارک فناوری نوآورانه ووهان خواهد بود. هایک ویژن 7 الی 8 درصد از درآمد حاصل از فروش سالانه خود را به R&D اختصاص هایک ویژن می دهد. این سطح از سرمایه گذاری هایک ویزن را قادر ساخته که اقدامات پژوهشی و نوآورانه را بطور طولانی مدت ادامه دهد.

دوربین مداربسته تحت شبکه هایک ویژن DS-2DE4225IW-DE

نمایندگی هایک ویژن هایک لوک توانسته است محصولات کمپانی هایک ویژن را در تعداد بالا و انواع مختلف آن برای همه علاقه مندان به محصولات این شرکت در ایران فراهم کند. شما می توانید با تماس با مجموعه ما مشاوره ویژه را در زمینه محصولات هایک ویژن دریافت نمایید و بهترین قیمت ها را از کارشناسان ما دریافت نمایید. تارتن دژ آریانا یکی از بهترین مجریان سیستم های نظارتی – حفاظتی و شبکه در ایران است. این مجموعه علاوه بر ارائه خدمات فروش و نصب دوربین مدار بسته، خدماتی از قبیل آموزش و مشاوره رایگان، طراحی، بازدید و کارشناسی محل و فروش سایر تجهیزات حفاظتی را نیز در مجموعه فعالیت خود دارد. ارائه خدمات و محصولات با بالاترین کیفیت، اصلی ترین خط مشی تارتن دژ آریانا است. هایک ویژن یک شرکت چینی فعال در زمینه تولید تجهیزات حفاظتی و یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان سیستم های حفاظتی دنیا است.

به دلیل استفاده از فرمت تصویربرداری فشرد شده و همچنین نیاز نبودن با استفاده از دو کابل مجزا برای برق و انتقال داده، دوربین مداربسته هایک ویژن در هر جایی قابل استفاده است. هایک ویژن دسته بندی های مختلفی برای ارائه دوربین مداربسته دارد و می توان به دلیل تنوع مدل های دوربین هایک ویژن، تجهیزات این شرکت را در حالت های مختلفی دسته بندی کرد. هایک ویژن در ابتدا در تلاش بود تا دوربین های خود را در دو مدل آنالوگ و دیجیتال عرضه کند و اکنون بعد از گذشت سالیان دراز به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان دوربین در جهان تبدیل شده است. دوربین مداربسته هایک ویژن نه تنها می تواند از قابلیت های دید در شب استفاده کند، بلکه به دلیل استفاده از فناوری های هوش مصنوعی مانند تشخیص میزان تراکم جمعیت، تشخیص چهره نیز به شما در مدیریت کردن محیط های شلوغ کمک کند.