هدایت تحول صفر خالص از طریق مسئولیت پذیری

اما اهداف باعث تغییر نمی شوند. پاسخگویی و اقدام انجام دهد. من اعتقاد راسخ دارم که تنها راه ایجاد تغییر تأثیرگذار الگوبرداری است. مقیاس تحولی که ما به دنبال رسیدن به آن برای تبدیل شدن به یک شرکت خالص صفر هستیم، تنها در صورتی امکان پذیر است که هر رهبر در سراسر HPE در قبال اهداف ما مسئول و پاسخگو باشد. با در نظر گرفتن این موضوع، ما دو ابتکار جدید را معرفی کرده‌ایم که برای ایجاد نتایج معنی‌دار در برابر آرمان‌های پایداری زیست‌محیطی در سطح سازمان طراحی شده‌اند:

HPE در حال پیشرفت مهمی در محور ما برای تبدیل شدن به یک شرکت خدماتی است که انتظار داریم تأثیر قابل توجهی بر انتشار گازهای گلخانه ای حاصل از استفاده از محصولات ما داشته باشد. مهمتر از همه، ما فوریت را تشخیص می دهیم که نه تنها ردپای محیطی صنعت خود را به حداقل برسانیم، بلکه خود را به عنوان یک توانمندساز برای آینده ای کم کربن معرفی کنیم. من از روش‌هایی الهام گرفته‌ام که اعضای تیم ما به مشتریان کمک می‌کنند تا راه‌حل‌های HPE را برای کربن زدایی صنایع کربن فشرده یا تسریع تحقیقات آب‌وهوایی به کار ببرند و در درون سازمان خودم، در تلاش برای کاهش موانع ناخواسته در نوآوری کربن صفر با راه‌اندازی Low – تعهد ثبت اختراع کربن در سال گذشته.

  • در سال 2022، همه رهبران در سطح معاونت و بالاتر یک برنامه آموزشی اجباری آب و هوا را تکمیل خواهند کرد. این برنامه آموزشی مدیران HPE را آگاه می کند و الهام می بخشد تا در مورد ارتباط تغییرات آب و هوا در کسب و کار HPE بیاموزند و آنها را قادر می سازد تا با اطمینان برنامه های اقدامی را در سازمان خود ایجاد کنند که اثرات آب و هوایی ما را کاهش دهد. این آموزش همچنین برای تمام اعضای تیم HPE در سراسر جهان در دسترس خواهد بود.
  • همچنین امسال، ما معیار جدیدی را برای جبران خسارت معرفی کرده ایم که بخشی از دستمزد متغیر برای اعضای کمیته اجرایی ما را به ما مرتبط می کند. مدیریت انتشار کربن در سراسر زنجیره ارزش ما. به طور خاص تر، جبران پاداش تا حدی به انطباق با الزامات آموزش آب و هوای اجرایی ما و از سال 2023، کاهش شدت انتشار کربن HPE، که به عنوان انتشار زنجیره ارزش مطلق بیش از درآمد تعریف می شود، مرتبط خواهد بود. این بر اساس شاخص‌های دستمزد متغیر موجود مرتبط با مشارکت اعضای تیم و تنوع نیروی کار است.

مسئول دانستن رهبران ما برای پیشرفت به سمت اهداف پایداری ما راه دیگری است که ما در حال تسریع استراتژی پایداری قوی خود هستیم. تنها در سال گذشته، کل هیئت مدیره ما یک دوره آموزشی پایداری زیست محیطی را برای ارتقای دانش و قابلیت های نظارتی خود تکمیل کرده اند.

در HPE، ما اهمیت به حداقل رساندن ردپای محیطی صنعت خود و ایجاد یک اقتصاد کم کربن را درک می کنیم. ما مشتاقانه منتظر تسریع پیشرفت خود در مورد این موضوعات اساسی هستیم و در سال جاری اطلاعات بیشتری را در مورد این برنامه ها به اشتراک خواهیم گذاشت. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طرح ما برای ایجاد راه حل های فناوری پایدار و اخلاقی برای دنیای اول داده، لطفاً گزارش پیشرفت زندگی ما را بخوانید یا از صفحه پیشرفت زندگی ما دیدن کنید.


منبع: https://www.hpe.com/us/en/newsroom/blog-post/2022/06/driving-net-zero-transformation-through-accountability.html