همه اینها به هم مربوط است: ژوئن، تلاقی، و پیشرفت

نقاط افتخار

در سال گذشته، ما اقدامات عمدی انجام داده‌ایم و پیشرفت‌های معناداری را در جهت هدف خود یعنی شمول بدون قید و شرط انجام داده‌ایم. برای اینکه خودمان را پاسخگو بدانیم، مدیریت بر اساس اهداف (MBOs) خود را در اطراف DE&I گسترش دادیم تا آرزومندتر و گسترده تر باشیم، فراتر از نمایندگی نیروی کار، و اکنون فرهنگ، تعلق و نتایج عادلانه را شامل شود. در همین راستا از پاسخگویی، در سال 2022، HPE به پیشرفت در تلاش‌های خود برای شناسایی و رسیدگی به تفاوت‌های دستمزدی که ممکن است بر زنان و اقلیت‌های دارای نمایندگی کمتر تأثیر بگذارد، ادامه داد. در نتیجه، ما مفتخریم که گزارش دهیم زنان در ایالات متحده، بریتانیا و هند – که اکثریت نیروی کار ما را تشکیل می دهند – به ازای هر 1 دلاری که همتایان مرد خود به دست می آورند، 1 دلار درآمد دارند. همین امر در مورد اقلیت های نژادی در مقایسه با همسالان سفیدپوست آنها در ایالات متحده صادق است

اما من همچنین فکر می کنم در این روز مهم است که به تقابل تلاش های تنوع، ارزش و شمول (DE&I) ما به عنوان یک شرکت اذعان کنیم. به هر حال، ژوئن در ماه غرور می افتد. من سیاه پوست و یک زن هستم. بسیار رایج است که اعضای تیم با بیش از یک جمعیت شناسی متنوع شناسایی می شوند، و ما باید از این لحظات برای بررسی کل تصویر، جایی که موفق بوده ایم و جایی که نیاز به ایجاد تغییرات سیستمی قابل توجهی داریم، استفاده کنیم.

و، ما در حال فعال کردن نیروی کار خود برای قهرمانی برای مشارکت و اتحاد هستیم. 70 درصد از نیروی کار ما در سراسر جهان به طور داوطلبانه دوره آموزشی مبتنی بر رفتار ما را که به زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی، ماندارین، ژاپنی و کره‌ای ارائه می‌شود، «شامل برای همه» را تکمیل کرده‌اند. یکی دیگر از تلاش‌های جدید هیجان‌انگیز، شروع برنامه قهرمانی اعضای تیم سفیران دربرگیری ما در HPE Discover در اواخر این ماه است. گروه های منابع کارمند ما نه تنها به عنوان مدافعان داخل شرکت، بلکه در جوامع ما نیز فعال هستند. اعضای گروه منابع ما به طور منظم وقت خود را برای ترویج آموزش STEM و گنجاندن دیجیتال از طریق رویدادهایی مانند داوطلبانه صرف می‌کنند جنگ کد و وظیفه خواهد داشت تا 3000 ساعت داوطلبانه برای اهداف آموزش STEM و گنجاندن دیجیتال در سال آینده فعالیت کند.


منبع: https://www.hpe.com/us/en/newsroom/blog-post/2022/06/its-all-related-juneteenth-intersectionality-and-progress.html

ما برنامه حمایت مالی کمیته اجرایی خود را با برنامه ریزی جانشینی استعدادهایمان هماهنگ کرده ایم تا تنوع خط لوله اجرایی خود را با ارائه دسترسی، دید و حمایت مالی توسعه دهیم. این مهم است زیرا یک مانع بزرگ برای برابری در محل کار، چه جنسیت و چه نژاد، لزوما ورود نیست – پیشرفت آن. دادن مسئولیت عملی به EC ما برای پرورش استعدادهای متنوع به ما کمک می کند تا زنان و اقلیت ها را در طول چرخه زندگی استعدادها پیش ببریم. و مدیر عامل ما، آنتونیو نری، قدرت نام تجاری ما را به کمپین هایی برای گنجاندن، مانند با ارزش 500 (شامل معلولیت)، ائتلاف تجاری برای قانون برابری (LGBTQ+) و تلاش برای مبارزه با تبعیض، نفرت و خشونت علیه جامعه AAPI.