هوشمند سازی ساختمان خانه هوشمند کنترل 4 Control شرکت پلان

یا شاید خانه‌ی تئودور توامبلی در فیلم Her را تصور کنید که سیستم روشنایی آن خودکار و دارای حسگر حرکتی است. خانه‌ای که تئودور عاشق سیستم عامل کامپیوترش می‌شود و می‌تواند با شخصیت بازی واقعیت مجازی که به شکل هولوگرام در خانه‌ی او حرکت می‌کند، خیلی راحت گفت‌وگو کند. ⇐ با استفاده از ماژول های HVAC می توان کنترل سیستم گرمایش و سرمایش را از طریق فن کویل کنترل نمود.

هوشمند سازی ساختمان خانه هوشمند کنترل 4 Control شرکت پلان

تردیدهایی چون زیر گاز را خاموش کردم؟ دزدگیر را فعال کردم؟ بچه‌ها در خانه مشغول انجام تکالیف هستند یا دارند تلویزیون تماشا می‌کنند؟ ممکن است آرامشی را که قصد داشتید در سفر به دست آورید، از شما بگیرند. در صورتی که سؤالی در خصوص مطالب بیان شده دارید می توانید در قسمت نظرات از ما بپرسید یا با ارائه پیشنهادات خود، ما را در بالا بردن کیفیت مقالات یاری کنید. در سیستم سنتی، هر کدام از این ابزارها به صورت مجزا و مستقل از هم کنترل می شوند و یا اینکه اصلاً کنترل اتوماتیک در مورد آن ها چندان وجود ندارد. سناریوی ورود میهمان که فقط با فشردن یک دکمه فعال می شود طوری که از لحظه ورود، تغییر در خانه را به چشم ببیند. به راستی کدام یک از تکنولوژی های امروز توانسته است در تشخیص کرونا موفق عمل کند؟ در این خبر قصد داریم به موضوعات مهم در مورد جدال تکنولوژی و کرونا بپردازیم. تاچ پنل برای داشتن حس متمایز و تسلط بر همه فرامین مورد استفاده قرار می گیرد.

یک خانه هوشمند بدون سنسور در واقع خانه‌ای هوشمند نبوده و تنها مجهز به یک سری تجهیزات اتوماسیون برای کنترل از طریق رابط‌های کاربری می‌باشد. خانه هوشمند نام یک تکنولوژی جدید و نوظهور می‌باشد که امروزه در سراسر جهان سر و صدای زیادی به پا کرده است و افراد زیادی اقدام به پیاده‌سازی چنین فرآیندی بر روی انواع ساختمان از تجاری گرفته تا مسکونی کرده اند. تقریبا همه ما به نوعی از هوشمند سازی در فعالیت های روزمره استفاده می کنیم درهای اتوماتیک پارکینگ ها، ساعت های زنگ دار، تایمر اجاق گاز، ریموت کنترل ها و … .

هوشمند سازی ساختمان

همچنین تلویزیون دیگر نیاز به کنترل ندارد و با تلفن همراه به راحتی شبکه های آن را تعویض کنید. درِ خانه توسط اثر انگشت و یا پسورد باز و بسته شده و همچنین میتوانید از راه دور درِ خانه را باز کنید یا در شرایطی که خودتان حضور دارید با اثر انگشتتان یا پسوردی که تنظیم کردید توسط صفحه لمسی موجود روی پنل درِ هوشمند اقدام به باز کردن قفل در نمایید. سیستم امنیتی در کل شامل دوربین های هوشمند آلارم در و پنجره سنسور حرکتی و سنسور دود میشود. سیتم امنیتی به شما این امکان را میدهد که از ورود غیره مجاز به خانه هوشمند و همچنین آتش سوزی در کمترین ثانیه توسط آلارمی که روی تلفن همراهتان دریافت می کنید با خبر شوید. هراس داریم مبادا چراغ های خاموش منزلمان برای روزهای زیاد جناب آقا دزده رو به هوس بیاندازد تا به خانه مان سرک بکشد. شما یک خانه هوشمند باوفا دارید که از پس حفاظت خودش بر میاید و در نبود شما مراقب خودش هست.

در این سایت می‌توانید تمامی خدمات مورد نیاز برای پیشبرد پروژه خود را از ابتدا تا خانه هوشمند انتها بیابید. می توانید در هر خانه هوشمند ( داخل یا خارج از منزل ) نور چراغ های منزل خود را کم و زیاد یا خاموش و روشن نمایید و به سطوح روشنائی دلخواه خود برسید ، و یا محیط را با رنگ دلخواهتان روشن کنید و خانه ای رویایی داشته باشید . نسل پنجم شبکه تلفن همراه با افزایش سرعت انتقال داده تا ۲۰ گیگابیت بر ثانیه بدون شک خدمات اینترنت اشیا را متحول خواهد کرد. بنا به گزارش‌ها،‌ تا سال ۲۰۲۵، تکنولوژی 5G نزدیک ۲٫۶ میلیارد کاربر خواهد داشت که این امر،‌ ارزش سالانه‌ی بازار جهانی اینترنت اشیا را به ۳٫۹-۱۱٫۱ تریلیون دلار خواهد رساند. در آینده‌ی خانه هوشمند می‌توان انتظار اتصال بهتری بین دستگاه‌های هوشمند را داشت.

  • مثلا اگر یک حیوان خانگی مثل سگ دارید و می خواهید از دفتر یا شرکت خود از او مراقبت کنید.
  • این شرکت یک سیستم شخصی و یکپارچه را برای هوشمند سازی ساختمان ارائه کرده است که شامل بخش های مختلف از جمله نورپردازی، پخش موسیقی، پخش فیلم، کنترل دما، اینترکام و امنیت است.
  • تنظیم ساعت ها همه در اختیار مصرف کننده است و هر فردی حتی برای اولین بار می تواند این کار را به سادگی توسط مانیتور سیستم هوشمند انجام دهد.
  • بسیار راحت، کاربردی و به زبان فارسی این امکان را برای شما فراهم می‌کند که با کمک سناریو‌های مختلف مثل سناریو سفر، سناریو خواب و … تجربه یک زندگی راحت همراه با آرامش و آسایش را داشته‌باشید.

با هوشمندسازی خانه و منزل امکان بهره برداری از قابلیت های مختلف مانند سیستم روشنایی ، گرمایش و سرمایش هوشمند، سیستم امنیتی و کنترل هوشمند وسایل برقی در مناسب ترین قیمت ها وجود دارد. راحتی، آسایش و افزایش بازدهی ساختمان منازل مسکونی ساده ترین مزایای ناشی از نصب پکیج هوشمند سازی خانه هستند. خانه هوشمند از فناوری های نوظهور در عصر جدید می باشد که با احساس نیاز بیشتر انسان به داشتن رفاه و آسایش در زندگی به وجود آمده است.

کلید لمسی چهار پل هوشمند WiFi مدل SG4

سیستم های مرکزی خانه هوشمند متصل گردند و از روش های گوناگونی و از هر نقطه از جهان و در هر زمانی کنترل شوند. همچنین به وسیله اتوماسیون نویسی و دانش خودکار نمودن وقایع میتوان دخالت فردی را در انجام امور روزانه به حداقل رسانید. در این میان امنیت خانه از جمله موضوعاتی است که از بدو تاریخ برای ما اهمیت ویژهای داشته است.

نمایشگاه صنعت ساختمان همزمان با افتتاح محل جدید دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان در سال 1399 برگزار شد. لطفا در نظر داشته باشید که زومیت در صورت مشاهده‌ی دیدگاه خلاف قوانین سایت، این حق را دارد که دیدگاه کاربر را بدون اطلاع قبلی پاک کند. همچنین در صورت تکرار در نقض قوانین سایت، به صلاح‌دید زومیت، حساب کاربری کاربر خاطی مسدود خواهد شد. در صورت مشاهده‌ی کلمات رکیک و نامناسب، پیغام کاربر حذف شده و در صورت تکرار، اکانت کاربری وی مسدود می‌شود. احتمالا برای شما هم پیش آمده است که وقتی از خانه بیرون می‌آیید یا برای مدتی به سفر می‌روید، از اتفاقاتی که ممکن است در خانه بیفتد و شما از آن‌ها بی‌خبرید،‌ دچار نگرانی شوید.

گام برای تبدیل خانه‌تان به یک خانه هوشمند