هیولت پاکارد اینترپرایز با جام رایدر 2023 شریک می شود تا تجربه ای هوشمندانه و همه جانبه را به طرفداران در محل و سراسر جهان ارائه دهد.

فرانکفورت، آلمان – 7 دسامبر 2022 – شرکت Hewlett Packard (NYSE: HPE) امروز همکاری خود را با Ryder Cup 2023 اعلام کرد تا فناوری های پیشرفته خود را در یکی از بزرگترین رویدادهای ورزشی جهان ارائه دهد. HPE به عنوان یک تامین کننده رسمی جام رایدر 2023، یک پلت فرم شبکه بی سیم و سیمی هوشمند، ایمن و با کارایی بالا را در رویداد گلف معتبری که در Marco Simone Golf & Country Club در رم، ایتالیا، در سپتامبر 2023 برگزار می شود، ارائه خواهد کرد.

مایکل کول، مدیر ارشد فناوری گروه تور اروپا گفت: «ما آرزوی جسورانه‌ای برای ایجاد یکی از هوشمندانه‌ترین، غوطه‌ورترین و پایدارترین مکان‌های ورزشی موقت ساخته شده در جهان داریم. ما مشتاقانه منتظر همکاری با HPE برای بازگشایی ارزش داده‌ها هستیم تا سطحی از مشارکت تماشاگران را فراهم کنیم که قبلاً در یک رویداد ورزشی مشاهده نشده بود. پلت فرم HPE GreenLake ما را قادر می سازد تا مسابقات را به عنوان یک سرویس به روشی پایدار و مقرون به صرفه ارائه دهیم.


منبع: https://www.hpe.com/us/en/newsroom/press-release/2022/12/hewlett-packard-enterprise-partners-with-the-2023-ryder-cup-to-deliver-an-intelligent-and-immersive-experience-to-fans-onsite-and-around-the-world.htmlاین رویداد هر دو سال از سال 1927 با حضور تیم هایی از اروپا و ایالات متحده برگزار می شود و بیش از 250000 تماشاگر در محل و بیش از 600 میلیون بیننده تلویزیونی جهانی را به خود جذب می کند. با برگزاری هر قسمت از جام رایدر در مکانی متفاوت که صدها هکتار را پوشش می‌دهد، معمولاً در مکان‌های روستایی، برگزاری این رویداد چالش‌های فناوری منحصربه‌فردی را معرفی می‌کند. یک زمین گلف که به طور معمول پذیرای ده ها بازدیدکننده در هر زمان است، به یکی از بزرگترین استادیوم های ورزشی موقت در جهان تبدیل خواهد شد. راه‌حل‌های به‌عنوان سرویس، از طریق پلت‌فرم HPE GreenLake لبه به ابر، زمان و هزینه راه‌اندازی مکان را کاهش می‌دهند، در حالی که تجربه اتصال خودکار و ایمن مبتنی بر ابر را ارائه می‌دهند.