هیولت پاکارد اینترپرایز نتایج سه ماهه دوم مالی سال 2023 را گزارش می دهد

استفاده از اطلاعات مالی غیر GAAP و معیارهای کلیدی عملکرد

ریسک‌ها، عدم قطعیت‌ها و مفروضات شامل نیاز به رسیدگی به چالش‌های متعددی است که مشاغل شرکت هیولت پاکارد با آن مواجه هستند. فشارهای رقابتی که مشاغل شرکت هیولت پاکارد با آن مواجه هستند. خطرات مرتبط با اجرای استراتژی هیولت پاکارد اینترپرایز؛ تأثیر روندها و رویدادهای کلان اقتصادی و ژئوپلیتیکی، از جمله، اما نه محدود به نوسانات بخش مالی، محدودیت های زنجیره تأمین، محیط تورمی، درگیری مداوم بین روسیه و اوکراین، و روابط بین چین و ایالات متحده؛ نیاز به مدیریت موثر تامین کنندگان شخص ثالث و توزیع محصولات و خدمات شرکت Hewlett Packard Enterprise. حفاظت از دارایی‌های مالکیت معنوی شرکت Hewlett Packard، از جمله مالکیت معنوی دارای مجوز از اشخاص ثالث و مالکیت معنوی مشترک با والدین سابق آن؛ خطرات مرتبط با عملیات بین المللی شرکت هیولت پاکارد (از جمله مشکلات بهداشت عمومی و رویدادهای ژئوپلیتیکی، مانند موارد ذکر شده در بالا)؛ توسعه و انتقال به محصولات و خدمات جدید و بهبود محصولات و خدمات موجود برای رفع نیازهای مشتری و پاسخگویی به روندهای نوظهور فناوری؛ اجرا و اجرای قراردادها توسط شرکت هیولت پاکارد و تامین کنندگان، مشتریان، مشتریان و شرکای آن، از جمله هر گونه تأثیر بر آن ناشی از رویدادهای کلان اقتصادی یا ژئوپلیتیکی، مانند موارد ذکر شده در بالا؛ استخدام و حفظ کارکنان کلیدی؛ اجرا، ادغام و سایر خطرات مرتبط با ترکیب تجاری و معاملات سرمایه گذاری؛ تأثیر تغییرات در حریم خصوصی، امنیت سایبری، محیط زیست، تجارت جهانی و سایر مقررات دولتی؛ تغییرات در محصول، اجاره، مالکیت معنوی، یا سبد املاک و مستغلات ما؛ پرداخت یا عدم پرداخت سود سهام برای هر دوره؛ اثربخشی استفاده از اقدامات مالی غیر GAAP به جای GAAP در پیش بینی ها و برنامه ریزی های تجاری. قضاوت های لازم در رابطه با تعیین شناسایی درآمد؛ تأثیر سیاست های شرکت و انطباق مرتبط؛ استفاده از تراز مجدد بخش. کمک هزینه برای بازیابی مطالبات و تعهدات ضمانت نامه؛ مقررات و حل و فصل تحقیقات، ادعاها و اختلافات معلق؛ تأثیرات قانون کاهش تورم 2022 و دستورالعمل ها یا مقررات مربوطه؛ و سایر ریسک‌هایی که در اینجا توضیح داده شده‌اند، از جمله، اما نه محدود به ریسک‌های شرح داده شده در گزارش سالانه شرکت هیولت پاکارد در مورد فرم 10-K برای سال مالی منتهی به 31 اکتبر 2022، گزارش‌های فصلی در فرم 10-Q، گزارش‌های جاری در فرم 8. -K، و در پرونده های دیگری که توسط شرکت هیولت پاکارد گهگاه در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایجاد می شود.

این بیانیه مطبوعاتی حاوی اظهارات آینده نگر به معنای مفاد بندر امن قانون اصلاحات دعوی حقوقی اوراق بهادار خصوصی در سال 1995 است. چنین اظهاراتی مستلزم خطرات، عدم قطعیت ها و مفروضات است. اگر خطرات یا عدم قطعیت ها محقق شود یا مفروضات نادرست ثابت شوند، نتایج شرکت هیولت پاکارد و شرکت های تابعه تلفیقی آن (“Hewlett Packard Enterprise”) ممکن است با موارد بیان شده یا ضمنی توسط چنین اظهارات و مفروضات آینده نگر متفاوت باشد. واژه های «باور»، «انتظار»، «پیش بینی»، «خوشبین»، «نیت»، «راهنما»، «اراده»، «برآورد»، «ممکن است»، «می تواند»، «باید» و عبارات مشابه عبارتند از به منظور شناسایی چنین اظهارات آینده نگر. همه اظهارات به غیر از اظهارات واقعیت تاریخی، اظهاراتی هستند که می‌توان آنها را بیانیه‌های آینده‌نگر تلقی کرد، شامل هر گونه پیش‌بینی یا انتظار درآمد، حاشیه، هزینه‌ها، سرمایه‌گذاری، سود خالص، سود خالص هر سهم، جریان‌های نقدی، نقدینگی و غیره. منابع سرمایه، موجودی، دفتر سفارش، بازخرید سهام، نرخ ارز، استهلاک دارایی های نامشهود یا سایر اقلام مالی؛ هر گونه پیش‌بینی از مقدار، اجرا، زمان‌بندی و نتایج هرگونه تغییر یا تأثیر برنامه‌های صرفه‌جویی در هزینه یا تجدید ساختار، از جمله برآوردها و مفروضات مربوط به مزایای پیش‌بینی‌شده، صرفه‌جویی در هزینه، یا هزینه‌های اجرای چنین طرح‌های تغییر و تغییر ساختار؛ هر گونه بیانیه در مورد برنامه ها، استراتژی ها و اهداف مدیریت برای عملیات آتی، و همچنین اجرا و انجام معاملات شرکتی یا خرید و واگذاری مورد نظر (شامل اما نه محدود به واگذاری سهام H3C و دریافت درآمد حاصل از آن)، مخارج تحقیق و توسعه و هرگونه سود حاصله، صرفه جویی در هزینه، هزینه ها، یا بهبود درآمد یا سودآوری؛ هر گونه اظهارات مربوط به توسعه مورد انتظار، عملکرد، سهم بازار، یا عملکرد رقابتی مربوط به محصولات یا خدمات؛ هر گونه اظهارات مربوط به روندهای فناورانه و بازار، سرعت نوآوری های فناورانه، و پذیرش فناوری های جدید، از جمله محصولات و خدمات ارائه شده توسط شرکت هیولت پاکارد؛ هر گونه اظهارات مربوط به روندها یا رویدادهای اقتصاد کلان فعلی یا آتی و تأثیر آن روندها و رویدادها بر شرکت هیولت پاکارد و عملکرد مالی ما، از جمله اما نه محدود به تقاضا برای محصولات و خدمات ما؛ هر گونه اظهارات انتظار یا باور، از جمله موارد مربوط به راهنمایی های آینده و عملکرد مالی شرکت هیولت پاکارد؛ و هرگونه اظهارات مفروضات زیربنای هر یک از موارد فوق.

مانند دوره های قبل، اطلاعات مالی مندرج در این بیانیه مطبوعاتی، از جمله اقلام مربوط به مالیات، برآوردها را بر اساس اطلاعات موجود در این زمان منعکس می کند. در حالی که هیولت پاکارد اینترپرایز معتقد است این تخمین‌ها معقول هستند، این مقادیر می‌تواند با مقادیر گزارش شده در گزارش فصلی شرکت هیولت پاکارد در فرم 10-Q برای سه ماهه مالی منتهی به 30 آوریل 2023 تفاوت اساسی داشته باشد. شرکت هیولت پاکارد هیچ تعهدی را متقبل نمی‌شود و انجام نمی‌دهد. قصد دارند این بیانیه‌های آینده‌نگر را به‌روزرسانی کنند، مگر در مواردی که قانون قابل اجرا لازم است.


منبع: https://www.hpe.com/us/en/newsroom/press-release/2023/05/hewlett-packard-enterprise-reports-fiscal-2023-second-quarter-results.html

برای تکمیل اطلاعات صورتهای مالی تلفیقی فشرده شرکت هیولت پاکارد ارائه شده بر اساس اصول حسابداری پذیرفته شده عمومی (“GAAP”)، شرکت هیولت پاکارد اقدامات مالی، از جمله درآمد بر مبنای ارز ثابت (از جمله در سطح بخش تجاری)، غیر GAAP را ارائه می کند. سود ناخالص، حاشیه سود ناخالص غیر GAAP، سود عملیاتی غیر GAAP (درآمدهای غیر GAAP از عملیات)، حاشیه سود عملیاتی غیر GAAP (درآمدهای غیر GAAP از عملیات به عنوان درصدی از درآمد خالص)، مالیات بر درآمد غیر GAAP نرخ، سود خالص غیر GAAP، سود خالص هر سهم رقیق شده غیر GAAP و جریان نقدی آزاد. شرکت Hewlett Packard همچنین پیش‌بینی‌هایی از رشد درآمد بر مبنای ارز ثابت، سود خالص هر سهم کاهش‌یافته غیر GAAP، رشد سود عملیاتی غیر GAAP و جریان نقدی آزاد ارائه می‌کند. تطبیق هر یک از این اقدامات مالی غیر GAAP با مستقیم ترین اقدامات GAAP قابل مقایسه آنها برای این سه ماهه و دوره های قبل در جداول زیر یا در جاهای دیگر در مواد همراه این خبر آمده است. به علاوه توضیحی در مورد روش هایی که مدیریت شرکت هیولت پاکارد از این اقدامات غیر GAAP برای ارزیابی تجارت خود استفاده می کند، ماده پشت تصمیم شرکت هیولت پاکارد برای استفاده از این اقدامات غیر GAAP، محدودیت های مادی مرتبط با استفاده از این اقدامات غیر GAAP اقدامات GAAP، روشی که مدیریت شرکت Hewlett Packard Enterprise آن محدودیت ها را جبران می کند، و دلایل اساسی که چرا مدیریت شرکت Hewlett Packard معتقد است که این اقدامات غیر GAAP اطلاعات مفید تکمیلی را برای سرمایه گذاران فراهم می کند، در ادامه آمده است. این اطلاعات مالی اضافی غیر GAAP قرار نیست به صورت مجزا یا به عنوان جایگزینی برای درآمد، سود ناخالص، حاشیه سود ناخالص، سود عملیاتی (درآمد حاصل از عملیات)، حاشیه سود عملیاتی (درآمد حاصل از عملیات به عنوان درصدی از درآمد خالص در نظر گرفته شود. ، سود خالص، سود خالص کاهش یافته هر سهم و جریان نقدی حاصل از عملیات تهیه شده مطابق با GAAP.

علاوه بر اطلاعات مالی تکمیلی غیر GAAP، شرکت Hewlett Packard همچنین سفارشات سالانه نرخ اجرای درآمد (“ARR”) و به عنوان یک سرویس (“AAS”) را به عنوان معیارهای عملکرد ارائه می کند. ARR یک معیار مالی است که برای ارزیابی رشد ارائه خدمات مصرف استفاده می شود. ARR نشان‌دهنده درآمد سالانه تمام درآمد خالص خدمات پلت‌فرم لبه به ابر HPE GreenLake، درآمد خدمات مالی مرتبط (که شامل درآمد اجاره برای اجاره‌های عملیاتی و درآمد بهره از اجاره‌های مالی است) و نرم‌افزار به‌عنوان سرویس (“SaaS” است. “)، درآمد مصرف نرم افزار، و سایر ارائه های خدماتی که در طول یک چهارم شناسایی شده و در چهار ضرب می شود. سفارشات AAS پوششی در تمام بخش‌های تجاری است که به خدمات مبتنی بر مصرف HPE کمک می‌کند (هم درآمدهای مکرر و هم غیر تکراری)، و شامل سخت‌افزار و همچنین HPE GreenLake as-a-a-Service، Aruba SaaS، Storage SaaS و سایر نرم‌افزارها می‌شود. دارایی های. سفارشات ARR و AAS باید مستقل از درآمد خالص و درآمد معوق مشاهده شوند و قرار نیست با هیچ یک از این موارد ترکیب شوند.

اظهارات آینده نگر