هیولت پاکارد اینترپرایز نسل بعدی محاسبات مهندسی شده برای دنیای هیبریدی را معرفی می کند

سرورهای نسل بعدی HPE ProLiant بر اساس این نوآوری امنیتی با ویژگی های جدید زیر برای محافظت از داده ها و سیستم ها ساخته شده اند:

  • از تأیید و احراز هویت برای اجزای دستگاه اطمینان حاصل کنید با نسخه جدید HPE Integrated Lights-Out (iLO)، با iLO6. ILO است یک نرم افزار مدیریت سرور از راه دور که مشتریان را قادر می سازد تا سرورهای HPE را بطور ایمن پیکربندی، نظارت و به روز رسانی کنند. آخرین نسخه دارای احراز هویت جدید با استفاده از پروتکل امنیتی و مدل داده (SPDM) است که یک قابلیت امنیتی کلیدی در سرورها برای احراز هویت و نظارت ایمن دستگاه‌ها در رویکرد مبتنی بر استانداردهای باز است.
  • از تغییرات دسترسی به هویت سرور منحصر به فرد جلوگیری کنید با گنجاندن گواهینامه های پلتفرم و هویت امن دستگاه (iDevID) به طور پیش فرض.
  • با نظارت بر وضعیت بوت و سیستم ایمن، یک لایه اضافی از احراز هویت به دست آورید از طریق ماژول پلتفرم مورد اعتماد (TPM).
  • بالاترین سطح امنیت را از طریق زنجیره تامین مورد اعتماد HPE اتخاذ کنید. HPE Trusted Supply Chain امنیت سرتاسری را با سرورهای تایید شده ای که دارای حفاظت سخت شده از داده ها در طول فرآیند تولید هستند، ارتقا می دهد. اخیرا، HPE گزینه های توسعه یافته برای سرورهای تایید شده، از کارخانه های مستقر در ایالات متحده، برای تولید و ارسال در سراسر جهان.

ارائه‌دهندگان خدمات و شرکت‌هایی که از حجم‌های کاری بومی ابری استقبال می‌کنند، برای ارائه قابلیت‌های چابک و توسعه‌پذیر برای هدایت نوآوری، به محاسبات اختصاصی و بومی ابری نیاز دارند. در ژوئن 2022، HPE اعلام کرد که اولین ارائه‌دهنده سرور سطح یک است که محاسبات را با سیلیکون بومی ابری بهینه شده، با استفاده از پردازنده‌های Ampere® Altra® و Ampere® Altra® Max Cloud Native، در سرور جدید HPE ProLiant RL300 Gen11 ارائه می‌کند.


منبع: https://www.hpe.com/us/en/newsroom/press-release/2022/11/hewlett-packard-enterprise-introduces-next-generation-compute-engineered-for-a-hybrid-world.html

امنیت قابل اعتماد با طراحی

عملکرد بهینه برای هر حجم کاری

از آنجایی که سازمان‌ها حجم‌های کاری سخت‌تری از جمله هوش مصنوعی، یادگیری ماشینی و پروژه‌های رندر را اجرا می‌کنند، به محاسبات بهینه و عملکرد محاسباتی شتاب‌دار نیاز دارند. سرورهای نسل بعدی HPE ProLiant برای ارائه کارایی بالا در حجم کاری فشرده یک سازمان و پشتیبانی از مجموعه‌ای از معماری‌ها، از جمله پردازنده‌های نسل چهارم AMD EPYC™، بهینه‌سازی شده‌اند.هفتم پردازنده های مقیاس پذیر Intel® Xeon® و پردازنده های بومی Ampere® Altra® و Ampere® Altra® Max Cloud.

HPE همچنان به رهبری و ارائه زیرساخت‌های امن، از لبه تا ابر، از سطح سیلیکون با HPE Silicon Root of Trust، یک قابلیت امنیتی منحصر به فرد در صنعت که میلیون‌ها خط کد میان‌افزار را از بدافزار و باج‌افزار، با دیجیتال محافظت می‌کند، ادامه می‌دهد. اثر انگشتی که مختص سرور است. امروزه، HPE Silicon Root of Trust میلیون ها سرور HPE را در سراسر جهان ایمن می کند.

در مقایسه با نسل قبلی، سرورهای جدید HPE ProLiant Gen11 از پهنای باند ورودی/خروجی دو برابر بیشتر برای سخت‌ترین برنامه‌ها، 50 درصد هسته‌های بیشتر به ازای هر CPU برای بهبود تلفیق حجم کار، و 33 درصد تراکم پردازش گرافیکی با کارایی بالا در هر سرور برای پشتیبانی پشتیبانی می‌کنند. هوش مصنوعی و حجم کاری فشرده.