هیولت پاکارد اینترپرایز و نوکیا در راه حل Cloud RAN برای CSP ها و شرکت ها همکاری می کنند

هر دو نوکیا و HPE این همکاری را در MWC 2023 در بارسلون به نمایش خواهند گذاشت. لطفاً از غرفه HPE در سالن 3، غرفه 3N10 و غرفه نوکیا در سالن 3، غرفه 3A20 بازدید کنید.

دسترسی

ترکیبی از فناوری و تخصص ما راه‌حل‌های قانع‌کننده‌تر و یکپارچه‌تری ایجاد می‌کند که پذیرش فناوری‌های باز را تسریع می‌کند و راه‌حل‌های نوآورانه را سریع‌تر به بازار می‌آورد. با همکاری با بهترین شرکای کلاس خود، می‌توانیم مزیت رقابتی را به سازمان‌هایی که از Cloud RAN استقبال می‌کنند، ارائه دهیم.» تامی اویتو، رئیس شبکه های موبایل نوکیا.

این ابتکار مشترک Cloud RAN جدیدترین نمونه از تعهد مداوم نوکیا و HPE برای هدایت نوآوری و ارائه ارزش به مشتریان است.

هر دو HPE و Nokia متعهد به ارائه راه حل هایی هستند که پتانسیل کامل 5G را با ارائه یک راه حل باز Cloud RAN با کارایی بالا، رقابتی و مقرون به صرفه به بازار به منظور حمایت از تقاضای رو به رشد برای خدمات 5G فعال می کند.

راه حل یکپارچه HPE و Nokia در سه ماهه چهارم سال 2023 در سراسر جهان در دسترس خواهد بود.


منبع: https://www.hpe.com/us/en/newsroom/press-release/2023/02/hewlett-packard-enterprise-and-nokia-to-collaborate-on-cloud-ran-solution-for-csps-and-enterprises.html

با ترکیب نقاط قوت خود، می‌توانیم یک راه‌حل جامع و قوی Cloud RAN برای CSPها ارائه دهیم که کارایی، نوآوری، باز بودن و مقیاس را افزایش می‌دهد. فیل کوترون، SVP و GM، ارائه دهندگان خدمات، OEM و Telco در HPE گفت: ما از همکاری با نوکیا برای ارائه این موضوع به اپراتورها و شرکت هایی که از فناوری Cloud RAN استقبال می کنند، هیجان زده هستیم.