پاسخ: برای بازنشانی/پاک کردن 3PAR OS 3.X به ورود به سیستم/رمز عبور نیاز دارید

سلام

سعی کنید با استفاده از آدرس IP سیستم 3PAR از طریق Putty یا هر SSH دیگری به CLI متصل شوید. در CLI، سعی کنید اعتبار پیش فرض یا اعتباری را که دارید وارد کنید. اگر کار کرد، می توانید همین کار را از SSMC GUI امتحان کنید. در غیر این صورت باید گزینه های تنظیم مجدد رمز عبور را بررسی کنید.

با احترام،
سرینیواس بات

اگر فکر می کنید مفید بود لطفاً روی آن کلیک کنیدآفرین!انگشت شست زیر!
توجه داشته باشید: تمام نظرات من متعلق به خودم است و نمایندگی رسمی شرکت نیست.




منبع: https://community.hpe.com/t5/HPE-3PAR-StoreServ-Storage/Need-login-password-to-reset-wipe-3PAR-OS-3-X/m-p/7172541#M7877