پاسخ: بسته سرویس Synergy سازگاری با عقب برای گره های محاسباتی هم افزایی HPE

سازگاری در صفحه نمای کلی جدول نسخه های پشتیبانی شده تعریف شده است:

http://www.hpe.com/info/synergy-sw-release-information

برای نسخه‌هایی که از پشتیبانی یک ساله خارج شده‌اند، ما این جدول تاریخی را به‌روزرسانی می‌کنیم تا بتوانید راهی به جلو برنامه‌ریزی کنید:

ترکیبات مدیریت هم افزایی HPE و بسته های سرویس HPE Synergy (SSP) – نمای تاریخیجدول. با این حال، به وضوح برای به روز رسانی دیر شده است و ما به زودی آن را برنامه ریزی خواهیم کرد. بنابراین در عین حال می توانم برنامه های شما را تأیید کنم.

بله، SSP 2021.11.01 در واقع بهترین گزینه برای ارتقاء سرور VMWare ESXi 6.7 به 7.0 است و HPE OneView 6.60.xx در برابر آن بسته نرم افزاری تأیید شده است. صرفاً به این دلیل که از لیست پشتیبانی فعال خارج شده است، در نمای کلی نشان داده نمی شود، اما می توانید از آن برای برنامه ریزی ارتقاء خود استفاده کنید. [EDIT:  I just checked, that combination is still shown on the overview as supported but will, in fact, be removed in an update early next month]به عنوان یک قانون کلی، ما سازگاری به‌روزرسانی‌ها را در پنجره پشتیبانی ۱ ساله (و گاهی اوقات فراتر از آن زمانی که زمان اجازه می‌دهد) آزمایش می‌کنیم.

باید HPE OneView را به آخرین نسخه 6.60.02 به‌روزرسانی کنید، زیرساخت‌ها را به‌روزرسانی کنید، سپس برنامه‌ریزی کنید که چگونه نسخه جدید مورد نیاز VMware vCenter را تنظیم کنید، از VUM به vLCM تغییر دهید (در صورت استفاده از آنها)، و سپس هماهنگی را مدیریت کنید. سفت‌افزار را روی آداپتورها محاسبه کنید تا با درایورهای جدید ESXi و OS مطابقت داشته باشد. ..بسیاری از مردم این کار را با ایجاد یک خوشه جدید در vCEnter جدید و مهاجرت بارهای کاری انجام می‌دهند، اما تغییرات بی‌شماری وجود دارد.




منبع: https://community.hpe.com/t5/hpe-synergy/synergy-service-pack-backward-compatibility-for-hpe-synergy/m-p/7181805#M1219