پاسخ: بهترین تمرین امروز برای راه اندازی 2 سرور میزبان Hyper-V و MSA

 


من بهترین راهنماهای تمرینی را خوانده ام. متشکرم!


من بخش Scope را خوانده ام، اما استفاده از کابل های Direct-Attach را بیان نمی کند. متأسفانه، من سوئیچ سازگار با NPIV سازگار ندارم – زیر را به صورت پررنگ ببینید.


محدوده:


این مقاله همه گزینه‌های پشتیبانی‌شده را که برای پلتفرم HPE MSA در دسترس هستند بررسی نمی‌کند و تنها به پوشش بهترین شیوه‌ها اختصاص دارد. مثلا، HPE MSA Gen6 از کانال فیبر متصل مستقیم پشتیبانی می‌کند، اما با انجام این کار، در پشتیبانی از ویژگی‌ها محدودتر می‌شوید، زیرا ویژگی‌هایی مانند NPIV (که برای آداپتورهای FC مجازی مورد نیاز است) در دسترس نیستند مگر اینکه از طریق یک سوئیچ سازگار با NPIV متصل شوند. علاوه بر این، بدون iSCSI یا سوئیچ های کانال فیبر، روند گسترش یک خوشه Failover ویندوز برای پشتیبانی از گره های اضافی محدود می شود یا نیاز به پیکربندی مجدد قطع سرویس دارد. این مقاله تنها رایج ترین معماری را نشان می دهد و تمام پیکربندی ها یا معماری های پشتیبانی شده را پوشش نمی دهد.


 


گزینه های من با استفاده از کابل های Direct-Attach SAS-3 یا Fiber Channel که مستقیماً از MSA به 2 سرور جدید متصل می شوند چیست؟




منبع: https://community.hpe.com/t5/msa-storage/today-s-best-practice-to-setup-2-hyper-v-host-servers-and-msa/m-p/7178605#M16063