پاسخ: بهترین راه برای به روز رسانی سرورهای HP Proliant

سلام، HPE ابزاری دارد که به شما امکان می دهد به راحتی چنین کارهایی را انجام دهید.

HPE SPP نامیده می شود، بسته حمایتی برای ProLiant، که بسته ای است که حاوی بسیاری از کدهای سفت افزار جدید و همچنین درایورهای بسیاری از سیستم عامل ها است. می توانید آن را از اینجا دانلود کنید: https://techlibrary.hpe.com/us/en/enterprise/servers/products/service_pack/spp/index.aspx?version=gen10.2022.09.01.00

این یک تصویر ISO است که می‌توانید مستقیماً روی سرور ویندوز خود نصب کنید و سپس برنامه‌ای به نام launch_sum را راه‌اندازی می‌کنید که یک فایل دسته‌ای است و یک تب در مرورگر وب شما با یک رابط بسیار دوستانه به نام Software Update Manager، SUM باز می‌شود. هنگامی که در آن رابط کاربری قرار گرفتید، “localhost” را تجزیه و تحلیل می کنید و ابزار گزارشی با به روز رسانی های پیشنهادی برای سیستم عامل و درایورها ارائه می دهد.

سپس این گزینه را به شما می دهد تا توصیه ها را اجرا کنید، و راه اندازی مجدد یک کار دستی است که می توانید در زمان راحتی انجام دهید.

من فکر می کنم اگر فقط 1 سرور دارید این بهترین روش است.

برای سوال دوم شما، HPE چند ابزار برای نظارت/مدیریت/به روز رسانی چندین سرور در یک زمان ارائه می دهد.

یکی از این ابزارها OneView است که چندین ویژگی دیگر را ارائه می دهد، اما برای نظارت بر چندین سرور در یک کنسول مفید است.

ابزار دیگر iLO Amplifier Pack نام دارد که همچنین می تواند به شما در نظارت بر سلامت سخت افزار سرورها از طریق اتصالات iLO کمک کند. همچنین می توانید به روز رسانی سیستم عامل را از این کنسول انجام دهید.

امیدوارم این کمک کند.

با احترام.




منبع: https://community.hpe.com/t5/servers-general/best-way-to-update-hp-proliant-servers/m-p/7180920#M17957