پاسخ: سرعت تکرار زیرک سازگار نیست / چگونه بررسی کنیم؟

این فوق العاده احمقانه به نظر می رسد، اما باید آن را امتحان کنید. چیزی که این مشکل را برای من “رفع” کرد این بود که پورت های مدیریت اضافی gigE را یکی یکی از کار انداختم. پشتیبانی Nimble نمی‌توانست بفهمد چه اتفاقی می‌افتد، حتی پس از انجام یک خطای کنترلر نیز ادامه پیدا کرد. من حتی یک به‌روزرسانی سیستم‌افزار انجام دادم که فکر می‌کردم اگر حالت عجیبی از متغیری در جایی وجود داشته باشد که باعث این مشکل شود، مطمئناً آن را از بین می‌برد. این واقعیت که دو بار شکست کنترلر را دنبال کرد (بازسازی اجباری و سپس خرابی ارتقا) باعث شد به این فکر کنم که شاید یک مشکل عجیب در سوئیچ اترنت من وجود داشته باشد. در مورد من، اولین پورت مدیریت هر دو کنترلر به یک سوئیچ و پورت دوم هر کنترلر به سوییچ دوم می رود. بنابراین، من پورت ها را در اولین سوئیچ خاموش کردم، تکرار بلافاصله به حالت عادی بازگشت. دوباره روشنشون کردم و روی سوئیچ دوم هم همین کار رو کردم و تکرار با سرعت زیاد ادامه پیدا کرد. ثانویه ها را دوباره روشن کردم و از آن زمان خوب است.

بنابراین، یک وضعیت داخلی وجود دارد که وجود داشته است، و حتی از ارتقاء کد و خرابی نیز جان سالم به در می‌برد، اما قطع کردن پورت‌های اترنت آن را پاک می‌کند. اگر توسعه‌دهندگان منبع را پیدا کنند، هرگز در مورد بلیطم بازخورد دریافت نکردم.




منبع: https://community.hpe.com/t5/array-performance-and-data/nimble-replication-speed-not-consistent-how-to-check/m-p/7187621#M1534