پاسخ: سفارشی سازی سرور HPE Synergy 703.0.0.11.1.5-9 در Vcentre 7u3i موجود نیست

فهمیده شد. من VSAN ندارم بنابراین هرگز مجبور به مقابله با آن محدودیت نبودم.

من باید صادق باشم و بگویم که همیشه آخرین ساخت ESXi را در محیط‌های غیر Prod Synergy خود بارگذاری می‌کنم (اگر یک نمایه جدیدتر در دسترس است ابتدا آخرین نمایه تصویر سفارشی HPE را اعمال کنید، سپس از طریق VUM به آخرین نسخه وصله کنید) و آخرین نسخه ESXi را بر روی 1 محیط های سینرژی تولید من. این واقعیت که HPE یک «تصویر جدید با پشتیبانی از Synergy» را در 30 مارس 23 منتشر می‌کند که بر اساس یک ساخت ESXi در اوایل دسامبر سال 22 تقریباً 4 ماهه است، حداقل می‌توان گفت ناامیدکننده است. می‌دانم که چرخه‌های اعتبارسنجی و آزمایش رگرسیون زمان می‌برند، اما نمی‌توانم سناریویی را تصور کنم که در آن بتوانم مسئولانه به درخواست تیم امنیتی خود درباره اینکه چرا اکنون اواخر آوریل 2023 است پاسخ دهم و *هنوز* در حال اجرای یک ساخت 4 ماهه هستم. ESXi که هزاران اصلاحات امنیتی را در چند نسخه موقت ESXi ندارد و پاسخ من باید این باشد “متاسفم، آن ساخت دسامبر 202220842708 آخرین تصویر تایید شده Synergy از HPE است.” طبق خط مشی شرکت، من ملزم به نصب وصله های سیستم عامل ویندوز در عرض چند هفته پس از انتشار آنها هستم (یا زودتر، با توجه به شدت رتبه بندی شده) و من همان نیاز را برای سیستم عامل دارم که ویندوز vms خود را اجرا می‌کنم، بنابراین این کار را انجام می‌دهم. اگر HPE از آن پشتیبانی نمی‌کند، حدس می‌زنم در وضعیت پشتیبانی‌نشده‌ای هستم، اما حداقل یک وضعیت امن است.

منظورم این است که یا این خط Synergy یک محیط کلاس Enterprise است یا نیست. اگر چنین است، HPE باید منابع بیشتری را به اعتبار سنجی ساخت ESXi اختصاص دهد تا امکان انتشار به موقع تصاویر عمومی را فراهم کند. چهار ماه خیلی طولانی است. اگر من ویندوز فلزی خالی را روی این گره‌های محاسباتی Synergy اجرا می‌کردم، آیا فقط از اجرای بیلدها و وصله‌های ویندوز مربوط به 4 ماه پیش پشتیبانی می‌کنم و چیزی جدیدتر از آن نیست؟ آیا برای ماژول‌های محاسباتی Synergy مانند ESXi، ترکیبی از ویندوز «تأیید شده توسط HPE» که به طور منظم منتشر می‌شود؟ من صادقانه این را نمی دانم زیرا من 100٪ مجازی هستم. شرکت‌های جدی و تیم‌های امنیتی آن‌ها به اعمال به موقع وصله‌های امنیتی در تمام لایه‌های بایوس، سیستم عامل، سیستم‌عامل و نرم‌افزار اهمیت می‌دهند و HPE نیز باید به آن اهمیت دهد.

آنها قبلاً وقتی اذعان داشتند که اصلاحات امنیتی در نسخه های جدید بایوس *بسیار مهم هستند که دیگر نیازی به رعایت دقیق فقط اجرای نسخه BIOS در آخرین نسخه SSP ندارند – و شما می توانید بلافاصله آخرین بایوس منتشر شده را بارگیری کنید، این موضوع را شکستند. در مورد هم افزایی تحت ایده “ارائه دسترسی سریعتر به به روز رسانی های کلیدی“:




منبع: https://community.hpe.com/t5/hpe-synergy/hpe-synergy-server-customization-703-0-0-11-1-5-9-not-available/m-p/7186824#M1293