پاسخ: همه چیز با سرورهای Proliant Gen10 اشتباه است

نقل قول: “ممکن است به این نتیجه نرسید که اساساً محصول اشتباه است”

من به طور کلی از به روز رسانی سیستم عامل انتقاد نمی کنم. اما تا Gen10 امکان به‌روزرسانی iLO از قدیمی‌ترین نسخه مستقیماً به جدیدترین بدون بین مراحل وجود داشت.

این واقعیت آشکار که یک سرور با سیستم عامل iLO 1.30 باید به 1.35 و سپس 1.45 و سپس به 2.71 (جدیدترین) به روز شود، نشانه این است که مشکلی در برنامه نویسی رخ داده است.
حتی بدتر از آن این است که پیام خطایی که دریافت می کنید (در صورت دریافت نسخه اشتباه) “امضای فایل نامعتبر…” است.

کل سیستم عامل مخصوصا Intell.Provis. به نظر می رسد قبل از اینکه به مشتری برسد هرگز به درستی تست نشده است. ما به این محصول موز می گوییم زیرا به مشتری رسیده است. (…اما کارخانه را سبز می گذارد)




منبع: https://community.hpe.com/t5/ProLiant-Servers-ML-DL-SL/Everything-wrong-with-Proliant-Gen10-Servers/m-p/7172981#M178833