پاسخ: وصله‌های فوریه Win 2022 باعث می‌شود ویندوز بوت نشود – بدون راه‌حل از VMWare – KB9094

سلام برایان_گالانته

می‌دانم که شما با مشکلی در وصله‌های اخیر مایکروسافت مواجه هستید که باعث می‌شود ماشین‌های مجازی Windows Server 2022 روی ESX زیر نسخه 8 با فعال نشدن راه‌اندازی امن اجرا شوند.

در مورد توصیه VMware برای ارتقاء به vSphere 8، ممکن است راه حل معتبری باشد، اما ممکن است برای همه کاربردی نباشد. همیشه ایده خوبی است که محیط خود را به روز نگه دارید، اما ارتقاء به نسخه جدید vSphere می تواند کار مهمی باشد که نیاز به برنامه ریزی و آزمایش دقیق دارد.

غیرفعال کردن Secure Boot در ماشین های مجازی آسیب دیده به عنوان یک راه حل موقت یک راه حل منطقی است. با این حال، لطفاً توجه داشته باشید که غیرفعال کردن Secure Boot ممکن است امنیت محیط مجازی شما را کاهش دهد.

توصیه می‌کنم برای کمک به این مشکل با پشتیبانی فناوری HPE Simplivity تماس بگیرید. آنها ممکن است دانش خاص تری از این مشکل خاص داشته باشند و بتوانند راهنمایی هدفمندتری ارائه دهند.

آنها همچنین می توانند در مورد بهترین مسیر عمل برای محیط خاص شما مشاوره ارائه دهند.

در آینده، همیشه ایده خوبی است که وصله‌ها را در یک محیط غیر تولیدی قبل از عرضه به مرحله تولید آزمایش کنید تا مشکلات احتمالی را قبل از تأثیرگذاری بر سیستم‌های حیاتی برطرف کنید.

امیدوارم این کمک کند.!!

با احترام
ماهش




منبع: https://community.hpe.com/t5/hpe-simplivity/win-2022-february-patches-can-make-windows-not-boot-no-solution/m-p/7183217#M3890