پاسخ: پرس و جو: چگونه تمام فعالیت ها را در SSMC پاک کنیم

اگر همچنان هشدارها را در SSMC بعد از پاکسازی با 2 دستور پیشنهادی مشاهده می‌کنید، به احتمال زیاد «هشدارهای سرویس» را دارید که توسط SSMC گزارش شده است.

“هشدارهای سرویس” در داخل شناسه ندارند و بنابراین نمی توان آنها را تایید کرد یا حذف کرد. آنها به عنوان مثال زمانی ایجاد می شوند که یک سرویس داخلی در 3PAR نیاز به راه اندازی مجدد داشته باشد.

SSMC برای گزارش “هشدارهای خدمات” با SSMC نسخه 3.4 بهبود یافته است.

این ویژگی را می توان در منوی SSMC-“Settings” در زیر “Preferences” غیرفعال کرد. شما یک کادر “نمایش فعالیت های سیستم” و “هشدارهای سرویس Dispaly” را پیدا خواهید کرد (من این را در آخرین نسخه، 3.8.4 تأیید کردم). توجه داشته باشید که اگر با 3.4.x یا 3.5.x اجرا می کنید، نمی توانید آنها را غیرفعال کنید.

اگر سوالات دیگری دارید، خبر بدید.

 




منبع: https://community.hpe.com/t5/hpe-3par-storeserv-storage/how-to-clean-all-activities-in-ssmc/m-p/7180017#M8245