پاسخ: پیکربندی Openvms/HP-UX vPARS در سرور RX2800 i2

فقط برای پیگیری این موضوع آیا کسی می تواند به من بگوید که آیا یک پارتیشن سخت روی سرور rx2800 i% پشتیبانی می شود تا به ما اجازه دهد پارتیشن های سرور x2 داشته باشیم (با یک پارتیشن بوت شدن از HP-UX v3 O/S خود و دیگری بوت شدن از VSI OpenVMS 8.4-2l1 ) یا این فقط تحت یک پیکربندی نوع Bl870c i6 پشتیبانی می شود/قابل تنظیم است؟

در حالت ایده‌آل ما می‌خواهیم بتوانیم هر دو O/S را همزمان راه‌اندازی کنیم، اما اگر این امکان وجود ندارد، می‌توانیم آن‌ها را به گونه‌ای پیکربندی کنیم که HPUX یا OpenVMS از یک سیستم (اما با یک سیستم‌عامل در یک زمان مشخص) بوت شوند. ممکن است قابل قبول باشد اما مطمئن نیستید که چگونه از نظر پیکربندی فضای ذخیره سازی جداگانه برای هر O/S کار می کند؟ من قبلاً دیسک‌های سیستمی جداگانه (که نسخه‌های مختلف VMS را اجرا می‌کنند) با استفاده از boot_options EFI manager روی یک سیستم تنظیم کرده‌ام، اما هرگز سعی نکرده‌ام دیسک‌های راه‌اندازی جداگانه HP-UX و OpenVMS O/S (و فضای ذخیره‌سازی مربوطه) را روی یک سیستم تنظیم کنم. .




منبع: https://community.hpe.com/t5/integrity-servers/configuring-openvms-hp-ux-vpars-on-an-rx2800-i2-server/m-p/7175017#M15144