پاسخ: گزارش خطای Proliant ML350 Gen10


@Ren_01 نوشت:

با تشکر از شما، تمام سخت افزارهای متصل را بررسی خواهم کرد. هنگام بوت شدن، پورت های USB نیز کار نمی کنند، ماوس و صفحه کلید شناسایی نمی شوند. حتی پورت USB داخلی نیز کار نمی کند.


می توانید موارد زیر را امتحان کنید:

* مطمئن شوید که همه کابل‌های USB به طور ایمن به سرور و دستگاه‌هایی که می‌خواهید متصل کنید (موس و کیبورد) وصل شده باشند. گاهی اوقات، اتصالات شل می تواند باعث مشکلات اتصال شود.

* اگر سرور شما دارای چندین پورت USB است، سعی کنید ماوس و صفحه کلید خود را به پورت های مختلف متصل کنید تا ببینید آیا هر یک از آنها به درستی کار می کنند یا خیر. این به تعیین اینکه آیا مشکل مربوط به پورت های خاصی است یا بر همه پورت های USB سرور تأثیر می گذارد کمک می کند.

* در صورت امکان، سعی کنید دستگاه های USB مختلف را به سرور متصل کنید (مثلاً درایو فلش USB، هارد دیسک خارجی) تا ببینید آیا آنها شناسایی می شوند یا خیر. این به تشخیص اینکه آیا مشکل به ماوس و صفحه کلید محدود می شود یا بر همه دستگاه های USB تأثیر می گذارد کمک می کند.

* سرور خود را مجددا راه اندازی کنید و به تنظیمات BIOS/UEFI دسترسی پیدا کنید. به دنبال تنظیمات یا گزینه های مربوط به USB باشید که ممکن است بر عملکرد پورت های USB تأثیر بگذارد. مطمئن شوید که عملکرد USB به درستی فعال و پیکربندی شده است.

* اگر شک دارید که تنظیمات مربوط به USB در BIOS/UEFI ممکن است باعث این مشکل شده باشد، می توانید تنظیمات را به مقادیر پیش فرض خود بازنشانی کنید. برای دستورالعمل‌های مربوط به نحوه انجام بازنشانی BIOS/UEFI، به مستندات سرور مراجعه کنید یا با پشتیبانی HPE تماس بگیرید.

* اگر هیچ یک از مراحل بالا مشکل را حل نکرد، ممکن است مشکل سخت افزاری در پورت های USB یا مادربرد سرور وجود داشته باشد. در این مورد، توصیه می شود برای کمک بیشتر با پشتیبانی فنی HPE تماس بگیرید.




منبع: https://community.hpe.com/t5/proliant-servers-ml-dl-sl/proliant-ml350-gen10-error-log/m-p/7189305#M181726