پاسخ: Mini SAS به SFP

من برای سردرگمی عذرخواهی می کنیم. اگر نمی توانید آداپتور Mini SAS به SFP+ را پیدا کنید، نشان می دهد که تبدیل مستقیم از Mini SAS 8088 به SFP+ ممکن نیست. در آن صورت، ممکن است لازم باشد گزینه‌های دیگری را برای اتصال کتابخانه نوار MSL2024 به سرور Nutanix در نظر بگیرید. در اینجا چند جایگزین وجود دارد که می توانید بررسی کنید:

  1. اتصال Fiber Channel (FC): بررسی کنید که آیا کتابخانه MSL2024 شما از اتصالات Fiber Channel پشتیبانی می کند. در این صورت، می‌توانید کتابخانه را به یک سوئیچ Fiber Channel متصل کنید و سپس سوئیچ را با استفاده از آداپتورهای Fiber Channel به سرور Nutanix متصل کنید.

  2. اتصال SAS: اگر کتابخانه MSL2024 شما دارای رابط های SAS است، می توانید از اتصال SAS برای اتصال کتابخانه به سرور Nutanix استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که سرور دارای پورت های SAS نیز می باشد. برای برقراری اتصال به کابل SAS نیاز دارید.

  3. ذخیره سازی متصل به شبکه (NAS): اگر کتابخانه نوار از اتصال NAS پشتیبانی می کند، می توانید آن را به شبکه محلی متصل کرده و آن را به عنوان یک دستگاه ذخیره سازی متصل به شبکه پیکربندی کنید. سپس سرور Nutanix می تواند از طریق شبکه به کتابخانه نوار دسترسی داشته باشد.

  4. با فروشندگان مشورت کنید: با فروشندگان یا سازندگان کتابخانه نوار MSL2024، سرور Nutanix و سایر تجهیزات مربوطه تماس بگیرید. آنها ممکن است بتوانند راهنمایی هایی در مورد گزینه های اتصال مناسب ارائه دهند یا آداپتورها یا مبدل های خاصی را توصیه کنند که می توانند اتصال را تسهیل کنند.

به یاد داشته باشید، در دسترس بودن گزینه های اتصال به مدل های سخت افزاری خاصی که با آن کار می کنید بستگی دارد. مهم است که اسناد / منابع پشتیبانی ارائه شده توسط سازندگان را برای اطلاعات دقیق و دقیق در مورد تجهیزات خود بررسی کنید.




منبع: https://community.hpe.com/t5/storeever-tape-storage/mini-sas-to-sfp/m-p/7188121#M57541