پاسخ: MSA206x برای بهترین شیوه های VMware

سلام CadenLange

در حالی که راهنماهای بهترین شیوه های خاص VMware می توانند مفید باشند، بسیاری از بهترین شیوه های ذکر شده در راهنمای بهترین شیوه های HPE برای MSA های نسل ششم برای محیط های VMware نیز قابل اجرا هستند.

با توجه به تغییرات خاصی که از راهنمای نسل پنجم MSA VMware ذکر کردید، تنظیم “واکنش lun گمشده” همچنان برای MSA های نسل ششم قابل اجرا است. این تنظیم مشخص می کند که هاست ESXi در صورت مواجهه با LUN از دست رفته چگونه باید پاسخ دهد. تنظیم توصیه شده “failover” است که به میزبان اجازه می دهد در صورت عدم وجود مسیر اصلی به مسیر جایگزین سوئیچ کند.

با این حال، تنظیم “IOPs=1” برای چند مسیری چرخشی در پیکربندی شما قابل اجرا نیست زیرا شما فقط یک مسیر فعال دارید. این تنظیم برای محدود کردن تعداد عملیات I/O ارسال شده به یک مسیر طراحی شده است تا از بارگذاری بیش از حد آن جلوگیری شود. تنها با یک مسیر فعال، نیازی به محدود کردن IOP ها نیست.

هنگام ارتقاء به VMware 7.0 U3، همیشه ایده خوبی است که آخرین راهنماهای بهترین روش های VMware و اسناد HPE را مرور کنید تا مطمئن شوید که به روزترین توصیه ها را برای محیط خود دنبال می کنید.

امیدوارم این کمک کند.!!

با احترام
ماهش.




منبع: https://community.hpe.com/t5/msa-storage/msa206x-for-vmware-best-practices/m-p/7185662#M16386