چه کسی باید یک متخصص دامپزشکی شود؟

تکنسین های دامپزشکی برای پزشکان دامپزشکی دست راست (یا اغلب زن) هستند. درست همانطور که پرستاران به پزشکان و پزشکان کمک می کنند، فن آوری های دامپزشکی نیز وظایف اساسی را برای کمک به دامپزشک انجام می دهند و تمرین را به خوبی اجرا می کنند. پس چه کسی برای این کار بریده شده است؟ اگر هر یک از موارد زیر به نظر می رسد که می تواند برای شما مناسب باشد، فناوری دامپزشکی ممکن است یک شغل ایده آل باشد!



بازدید پست:
2


منبع: http://techelp.info/who-should-become-a-veterinary-tech/

تکنسین های دامپزشکی می توانند احساسات خود را کنترل کنند. به‌عنوان یک فناوری، مطمئناً شادی زیادی خواهید دید، اما همچنین در معرض ناراحتی‌های زیادی خواهید بود. ممکن است لازم باشد حیوانات را معدوم کنید یا با صاحبان مضطرب یا حتی بدتر از آن با صاحبان غیرمسئول برخورد کنید که به اندازه شما به حیوانات خانگی خود اهمیت نمی دهند. برای اینکه در این شغل خوب باشید، باید یاد بگیرید که چگونه احساسات خود را کنترل کنید و حرفه ای عمل کنید. اگر مستعد احساسات شدید هستید، ممکن است نیاز داشته باشید که یک متخصص دامپزشکی باشید!

دامپزشکان عاشق حیوانات هستند. اول از همه، فناوران باید به حیوانات علاقه داشته باشند. شما به صورت روزانه با آنها کار خواهید کرد و باید واقعاً به کار اهمیت دهید تا تمرکز ذهنی خود را حفظ کرده و بالاترین کیفیت مراقبت را ارائه دهید. اگر در مورد حیوانات پرخاشگر ترس دارید یا نمی خواهید با انواع خاصی از حیوانات سر و کار داشته باشید، ممکن است فناوری دامپزشکی شغلی برای شما نباشد.

چه کسی باید یک متخصص دامپزشکی شود؟

متخصصان دامپزشکی خواهان یک حرفه کامل هستند. اگر فکر نشستن پشت میز پشت کامپیوتر هر روز یا کار در یک دفتر کار بسیار جذاب به نظر نمی رسد، ممکن است کاندیدای عالی برای دامپزشکی باشید. این یک شغل سریع و با مسئولیت بالا است که برای اکثر افرادی که قلبشان را درگیر آن هستند، بسیار با ارزش و رضایت بخش است. رضایت از ترک کار و دانستن اینکه شما تغییر ایجاد کرده اید، یک مزیت بزرگ در این حرفه است.