چگونه شیر آشپزخانه را با دو دستگیره تعمیر کنیم

چگونه شیر آشپزخانه را با دو دستگیره تعمیر کنیم

 

یک شیر آشپزخانه با دو دستگیره می تواند جایگزینی کلاسیک برای بسیاری از اتاق های غذاخوری باشد. این نوع باتری اغلب با خانه‌های قدیمی‌تر همراه است، اگرچه مدل‌های جدیدتر و مدرن‌تر در دسترس خواهند بود. آنها به کاربران اجازه می دهند تا جریان آب را علاوه بر دما به طور خاص تری نسبت به شیرهای تک اهرمی در خانه کنترل کنند، که می تواند باعث تغییرات دما غیر منتظره شود.

در نظر بگیرید که آیا شیر آب

هر زمان که یک کالای کاملا نو می خرید نیویتو، علاوه بر سبک ها باید قطعات را نیز بشناسید. شما باید همیشه خود را در مورد تعویض و تعمیر قطعات مطلع کنید. تصمیم بگیرید که آیا باتری دارای پد است یا طرح جدید بدون پد. در حالی که این ممکن است بسیار ساده تر باشد، اما هر مدلی بدون پد بیشتر احتمال دارد که نشت کند. در نهایت، باید بررسی کنید که آیا شرکت خاص کلمه ای برای لغو گارانتی ارائه می دهد یا خیر.


اگر آب آشامیدنی نشتی دارد، ممکن است لازم باشد ظرف شیر آشپزخانه خود را تعویض کنید. شما می توانید یک کارتریج کاملاً جدید را در یک فروشگاه لوازم خانگی یا سخت افزار با قیمت حدود 10 دلار تهیه کنید. با خرید کارتریج جداگانه برای آب سرد و گرم، حمله را تشخیص دهید. به خرید کارتریج مناسب برای مدل خود کمک کنید. به یاد داشته باشید که مارک های مختلف از کارتریج های مختلفی استفاده می کنند.

با قطعات یدکی کار کنید

اگر شیر آشپزخانه دارای دو دستگیره است و همچنین چکه می کند، احتمالاً مشکل از کارتریج یا درزگیر لاستیکی شیر است. اینها را می توان به راحتی و ارزان با قطعات یدکی تعمیر کرد. به یاد داشته باشید که دستورالعمل های سازنده را دنبال کنید و در صورت امکان قطعات جایگزین مناسب را پیدا کنید. اگر کسی نمی تواند قطعات جایگزین پیدا کند، می توانید خودتان شیر آب را تعمیر کنید.


ابتدا کارتریج خوب قدیمی را بردارید. برخی از باتری ها دارای قفسه های تزئینی هستند. این درپوش ها را می توان به راحتی همراه با آچار فیلیپس یا حتی آلن جدا کرد. در برخی موارد، دستگیره ها را می توان با کشیدن ساده در یک خط مستقیم به سمت بالا از بین برد. سپس، مهره نگهدارنده کاست را با استفاده از آچار لوله یا شاید انبر زبانه و شیار بردارید.

شیر قطع را ببندید

در نهایت، همیشه شیر قطع را ببندید. همه شیرها در مرحله ای نشت می کنند و قطعاً نیاز به سرویس دارند. بسیار مهم است که به طور منظم شیر قطع را ببندید تا از تجمع باقیمانده جلوگیری شود. چندین بار بستن شیر قطع کننده خاص در سال جدید می تواند به نگهداری شیر در شرایط کاری بسیار خوب و جلوگیری از نشتی آن کمک کند.




منبع: https://community.hpe.com/t5/bladesystem-general/jak-opravit-kuchy%C5%88sk%C3%BD-kohoutek-se-dv%C4%9Bma-knofl%C3%ADky/m-p/7186313#M23059