کابل شارژر موبایل شی کاریزما سیراف برق

کابل شارژ تایپ سی که با تکنولوژی QC3.0 به بازار عرضه شد، در ابتدا فقط نیاز به تحمل جریان 2 آمپر یا نهایتا 2.4 آمپر داشت. پرچمداران سامسونگ مدل S8 تا S10 از این تکنولوژی بهره بردند. ولی موبایل سامسونگ مدل NOTE10 از آداپتور 25 واتی با کابل دو سر تایپ سی استفاده کرد. گوشی ساموسنگ نوت 10 به کابل شارژ با تحمل جریان 5 آمپر نیاز دارد و این اولین تغییر در دنیای تکنولوژی کابل شارژ بود. حال مشخص است که تمامی سیم شارژ های قدیمی از سال 2020 به قبل چه تایپ سی و چه میکرو بیشتر از 2 آمپر تحمل جریان نیاز ندارند. داشتن اطلاعات در مورد تحمل جریان کابل شارژها چه در خرید و چه در فروش عمده کابل شارژ تاثیر مستقیم دارد.خرید کابل شارژ سیم بلند هم از این قائده خرید کابل شارژ گوشی مستثنی نیست.

با داشتن مبدل و رابط گوشی می‌توانید بدون نیاز به کابل‌های مختلف با یک کابل دستگاه‌های مختلف را شارژ کنید و یا برای انتقال فایل‌های مختلف استفاده کنید. کابل شارژ و آداپتور گوشی شیائومی، به دلیل داشتن کیفیت بالا و ویژگی شارژ سریع، عمر طولانی داشته و سلامت باتری را حفظ می کند. این کار باعث می شود که دیگر شاهد خالی شدن غیرطبیعی شارژ گوشی موبایل¬تان نشوید. چرا که این اتفاق واقعاً بعد از یک مدتی غیرقابل تحمل شده و شما را در نهایت به خرج زیادی وادار می کند. البته فراموش کردیم این مژدگانی را اطلاع دهیم که شرکت ارائه دهنده گوشی موبایل شیائومی، همواره بجای شما این وسواس را در تولید محصولاتش به خرج داده و خیال شما را از خریدی که در حال انجامش هستید، راحت کرده است. شرکت شیائومی، شما را با خیالی آسوده به خرید مطمئن گوشی موبایل و دیگر محصولات جانبی خود از جمله کابل شارژ و آداپتور، به همراه قیمت بسیار مناسب دعوت می کند.

کابل و شارژر فست شارژ اصلی سامسونگ Galaxy S21 FE 5G

پس یکی از ملاک ها در خرید کابل موبایل، قیمت عمده سیم شارژر است. پارامترهایی که باید در خرید عمده سیم شارژر در نظر بگیرید بسیار متفاوت از زمانی است که برای مصرف شخصی خرید کابل شارژ گوشی را انجام می دهید. یکی از دغدغه‌های دارندگان تلفن همراه خرید یک شارژر موبایل مناسب و کاربردی است.

اما قبل از اینکه گوشی خود را برای تعمیر نشان دهید، مراحل زیر را هم بررسی کنید. قبل از تعویض شارژر موبایل گوشی خود را با شارژر دیگری تست کنید و از خرابی آن اطمینان حاصل کنید. در برخی مواقع، به دلیل نقص فیزیکی درگاه دستگاه عمل شارژ انجام نمی‌شود. بعد از اینکه از سلامت درگاه گوشی خود مطمئن شدید، شارژر را مورد بررسی قرار دهید تا ببینید باید آن را تعویض یا تعمیر کنید. برای اولین بار شرکت اپل درگاه اختصاصی لایتینیگ را روی گوشی‌های خود تعبیه کرد.

پشتیبانی تلفنی و چت

اکثر دستگاه‌های جدید دارای حداقل یک کابل USB خارج از جعبه هستند، اما مواردی وجود دارد که نیاز به خرید کابل دارید، زیرا کابل قدیمی با دستگاه شما سازگار نیست. کابل موبایل وسیله ای برای ارتباط و انتقال بین گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال می باشد. از انتقال برق توسط شارژر گرفته تا انتقال فایل و صدا و … توسط کابل موبایل امکان پذیر است. بنابراین زمانی که با کلمه کابل رو به رو می شوید، منظور تنها کابل شارژی نیست که بارها در طول روز از آن استفاده می کنیم.

کابل شارژ AnkerPowerline Select+ USB-C To USB-A Cable

کابل شارژر USB همه جا هستند و اگر تا به حال به شارژر هر نوع دستگاه هوشمند از گوشی تا تبلت، دوربین ها، اسپیکر و حتی لپ تاپ‌ها احتیاج داشته‌اید، احتمالا با این نوع کابل شارژر usb آشنایی دارید. کابل‌های usb به اشکال و اندازه‌های مختلف ارائه می‌شوند، حتی اگر بسیاری از آن‌ها کارهای مشابهی را انجام دهند. در این نوشتار انواع مختلف کابل usb موجود در بازار را به شما ارائه می‌دهیم.

توسط کابل موبایل امکان پذیر است.

شارژری که پاسخ‌گوی نیازهای شما باشد و به باتری تلفن همراه آسیبی وارد نکند. همان‌طور که گفتیم، شارژرها در انواع و کاربردهای مختلفی تولید شده‌اند. اگر زیاد سفر می‌کنید و بیشتر وقت خود را در بیرون از منزل می‌گذرانید، شارژرهای مسافرتی و فندکی گزینه مناسبی برای شما هستند. شارژهای سریع مخصوص افرادی است که زیاد با گوشی کار می‌کنند و وقت کافی برای شارژ آن را ندارند. وزن کابل شارژر موبایل و آداپتور آن معیار خوبی برای تشخیص تقلبی بودن یا نبودن شارژر است. زیرا برای کاهش هزینه تولید شارژرهای تقلبی از اجزای پلاستیکی و فلزی ضعیف استفاده می‌کنند.

به هیچ وجه سراغ برندهای ناشناخته نروید چرا که ممکن است بدلیل رعایت نکردن استانداردهای مختلف آسیب‌های جدی به باتری و برد دستگاه هوشمند شما وارد سازند. در هنگام خرید عمده کابل شارژر موبایل و تبلت پارامترهای زیادی را باید مورد توجه قرار دهید از جمله سرعت شارژ، توان خروجی، درگاه خروجی، استانداردهای ساخت و قابلیت‌های دیگر زیادی وجود دارد که باید از آن‌ها آگاه باشید. در اینجا هرآنچه باید در مورد خرید کابل شارژر موبایل و تبلت و بهترین نکات قبل از خرید کابل USB بدانید آورده شده است. در قسمت قبل توضح داده شد که خرید کابل فست شارژ اندرویدی برای فروشگاه های مرکزی و حاشه شهر اهمیت بسیار زیادی دارد. بهترین کابل شارژ موبایل برای فروشگاه هایی در این منطقه، کابل تایپ سی اصلی و کابل میکرو یو اس بی اورجینال است.

کابل شارژر موبایل شی کاریزما سیراف برق ولتاژ را عدد ثابت در نظر بگیرید که برابر است با 5 ولت (هر چند در تکنولوژی QC3.0 آداپتورهای موبایل دارای سطح ولتاژ متغیر هستند). سپس برای بدست آوردن تحمل جریان کابل شارژ، توان اعلامی از سمت سازنده گوشی را به 5 تقسیم کنید. به عنوان مثال شارژر 25 وات سامسونگ نیاز به کابل شارژ با تحمل جریان 5 آمپر را دارد و آداپتور 33 وات شیائومی پوکو ایکس 3 پرو نیاز به کابل شارژ با تحمل جریان 6 آمپر را دارد. معمولاً آداپتور شارژرها بسیار بادوام هستند و کمتر آسیب می‌بینند. در عوض کابل‌های micro-USB بسیار آسیب‌پذیرند و بیشتر از هر نوع اتصال USB دیگری خراب می‌شود.