10 بینش در مورد رهبری از طریق تغییر

بسیاری از بینش های عالی از همسالان من. من مشتاقانه منتظر اجرای یا احیای برخی از تاکتیک ها در رهبری روزمره خود هستم.

10. همیشه در جستجوی استعداد باشید.
استعدادهای پنهان زیادی در یک سازمان وجود دارد. به عنوان رهبر، ما وظیفه داریم استعدادها را در کسانی که در مورد کار جاه طلب هستند، شناسایی کنیم، اما شاید در مورد پیشرفت خود چندان جاه طلب نباشند. همانطور که یکی از همسالان من در پانل گفت: کار ما این است که به دنبال افرادی باشیم که دست خود را بالا نمی برند.

4. شفافیت رادیکال را امتحان کنید.
سفر خود را به اشتراک بگذارید و حقیقت را بگویید. به عنوان یک رهبر، شما احساس می کنید که باید قوی باشید، اما آن لحظات آسیب پذیری می تواند اعتبار زیادی را به شما اضافه کند.

وقتی پانل ما بسته شد، یک نفر از بین تماشاگران ایستاد. تارک روبیاتی، مدیر مالی HPE ما بود. او بازخورد خود را با ما به اشتراک گذاشت، و اینکه چگونه از احساس همدلی و اهمیتی که به حقیقت داده شده است، قدردانی می کند. دو چیز که او گفت برای مدتی با من خواهد ماند: “حقیقت پایه و اساس هر شرکتی با عملکرد بالا است” و “عدم اطمینان فرصت است. زیرا نه آسایش در رشد است و نه رشد در آسایش». آره واقعا!

7. تشخیص دهید که برخی در تغییر رشد می کنند و برخی نه. بر این اساس رهبری کنید تا همه مشارکت کنند.
در هر تیم معینی، برخی در تغییر پیشرفت می کنند، برخی دیگر قبل از پذیرش آن به زمان و گفتگوی بیشتری نیاز دارند. به عنوان یک رهبر، باید انرژی مثبت را بسیج کنید، شفافیت را برای پیشبرد تغییر ایجاد کنید، اما همچنین به ابهام یا مقاومت رسیدگی کنید. در واقع، برخی ممکن است در درازمدت قوی‌ترین متحدان شما شوند، پس از اینکه از منحنی تغییر خارج شدند.

9. آژانس خراب کردن سیلوها را داشته باشید.
مایل به انجام آن مکالمات “سخت” باشید تا سیلوها را خراب کنید و با اولویت های نیازهای مشتری خود هماهنگ کنید. برای نشان دادن ارزشی که به ارمغان می‌آورند، نمایندگی‌ها را از همه جنبه‌های مرتبط درگیر کنید، اما همیشه جهت استراتژیک و نیازهای مشتری خود را به عنوان قطب‌نماهای اصلی نگه دارید.

از آنجایی که HPE چشم انداز ما را شرکت لبه به ابر اعلام کرد، پیشرفت قابل توجهی در تحول خود داشته ایم. از استراتژی ما گرفته تا مدل عملیاتی، فرهنگ و نام تجاری – ما معمار بوده ایم و راه را بازنشانی کرده ایم. اخیراً، من از میزبانی یک پنل با رهبران HPE دیگر لذت بردم. برای به اشتراک گذاشتن تجربیات، و گفتگو در مورد چگونگی استفاده از مهارت ها و استعدادهای جمعی، شکستن سیلوها و تسریع سفر خود.

5. قبل از شارژ گوش دهید.
این همان “دو گوش و یک دهان، به همان نسبت استفاده کنید” است! اول گوش کن واقعاً فرهنگ را درک کنید و مردم چگونه دوست دارند کارها را انجام دهند، بنابراین می توانید رویکرد خود را تطبیق دهید و در حرکت رو به جلو مؤثرتر باشید.

1. هر روز حاضر شوید و بی امان باشید.
به عنوان یک رهبر، شما باید در جهت گیری، مسئولیت پذیری، حمایت و ارتقای استعداد و فرهنگ بی امان باشید. مطمئناً، ممکن است خسته کننده باشد، و بعضی روزها سخت تر از روزهای دیگر هستند. اما ما یک تجارت مردمی هستیم: انرژی و اعتماد به نفسی که به ارمغان می آورید تأثیر زیادی خواهد داشت.

2. ایجاد روابط قوی و گفتگوهای سخت.
همسو شدن بدون روابط قوی و سالم غیرممکن است و از یک محل اعتماد شروع می شود. ما باید دائماً بازخورد بخواهیم و بازخورد بدهیم. در مورد اهداف رابطه خود عمدی باشید.

6. کار سخت را به عنوان یک ماموریت قرار دهید، نه یک بار.
این یکی از مواردی است که به ویژه در من طنین انداز است. مردم کار سخت را به عنوان یک بار یا یک ماموریت در نظر می گیرند. به عهده گرفتن یک ماموریت به این معنی است که مردم احساس می کنند که در حال ایجاد تفاوت هستند. تجمع حول یک هدف، با تلاش تیمی، می تواند ذهنیت “ماموریت” را در آینده حفظ کند. حس ماموریت می تواند یک انرژی شگفت انگیز رو به جلو ایجاد کند

3. به خود فرصت دهید تا به تحول فکر کنید.
برای پیشرفت خود، یادگیری، تفکر، تأمل و در مورد آنچه کار می کند و کار نمی کند، وقت بگذارید. سخته، درسته؟ اما اگر مهم است و مطمئناً مهم است، آن را تقویم کنید! در مورد اختصاص دادن زمان برای استراتژی و طوفان فکری با همسالان خود منظم باشید.

چه توصیه های رهبری را به آن لیست اضافه می کنید؟


منبع: https://www.hpe.com/us/en/newsroom/blog-post/2023/03/10-insights-on-leading-through-change.html

8. بدانید چه چیزی باعث می شود اعضای تیم انگیزه خود را ایجاد کنند.
بدانید چه چیزی باعث می شود اعضای تیم شما “تیک” بزنند – این انگیزه نحوه برخورد متفاوت شما با هر فرد را راهنمایی می کند.

توصیه های همسالانم آنقدر در من طنین انداز شد که می خواستم آن بینش را با رهبران مشتریان، شرکا و فراتر از آن به اشتراک بگذارم، همانطور که آنها تحول دیجیتالی و مدیریت تغییر خود را هدایت می کنند. در اینجا انتخاب های من، برخی از برجسته های پانل آمده است:

واقعیت این است که در این دنیای پیچیده که ما در آن قرار داریم – حتی بیشتر از گذشته – رهبران در کنار تیم های خود در حال یادگیری هستند – و از یکدیگر یاد می گیرند.