آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی کوینکس + 4 5% تخفیف کارمزد آکادمی آینده

این صرافی برای تامین امنیت از چندین پروتکل امنیتی استفاده می کند و به کاربران این اطمینان را می دهد که حساب هایشان و پرداخت های آنها در امنیت کامل قرار دارند. این صرافی برای امنیت بیشتر از احراز هویت دو مرحله ای استفاده می کند. این احراز هویت احتمال هک شدن حساب کاربران را بسیار پایین می آورد.

رشد 70 درصدی توکن DCR

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با کوکوین ایران ارز دیجیتال وب سایت خود باشید.

آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی کوینکس + 4 5% تخفیف کارمزد آکادمی آینده

CoinEx اظهار داشته است که از دارایی‌های مشتری در هیچ جای دیگر استفاده نخواهد کرد و ۱۰۰٪ آنها محفوظ است. به همین دلیل، برداشت سریع انجام می‌شود و کاربران در مدت چند دقیقه وجه خود را دریافت می‌کنند. © کپی‌رایت 2022 تمامی حق و حقوق این وب سایت متعلق به آکادمی رمز ارز می باشد. صرافی CoinEx در دسامبر 2017 تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در هنگ کنگ است.

  • گرفتن مسترکارد و ویزا کارد هم از طریق اینترنت حتی ممکن است .
  • سازندگان بازار معامله گرانی هستند که با قیمت مشخصی می فروشند یا می خرند.
  • به صورت کلی خرید زمین در متاورس این روزها یکی از بهترین و جذاب‌ترین روش های سرمایه گذاری برای کاربران محسوب می‌شود.
  • کوینکس یک مرکز راهنمایی در اختیار شما قرار می دهد که به شما امکان می‌دهد جایگزین مناسب برای موارد ذکر شده را جستجو کنید و پاسخی را که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد بیابید.
بعد از ورود به حساب کاربری از نوار بالا صفحه روی گزینه «Perpetual» کلیک کنید. در زمان نگارش این مقاله صرافی کوینکس از ۵۹۸ ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند. برای اطلاع دقیق از نام این رمز ارزها و تعداد آنها می‌توانید هر زمان با مراجعه به آدرس از این جزئیات مطلع شوید coinex.com/marketsاز جزئیات آن مطلع شوید.

بهترین هاست ایران و رتبه بندی بهترین هاستینگ های ایران (بروز شده)

در این رمز ورود بهتر است تا از حروف بزرگ و کوچک، اعداد و نشانه‌ها استفاده شود. در آخر رمزهای ورود به حساب و ایمیل خود را به خاطر بسپارید و از آنها حسابی نگهداری کنید. چنانچه صرافی کوینکس کاربران ایرانی رو تحریم کنه، یکی از راه هایی که میتونند متوجه ملیت شما بشند، آدرس والت هایی هست که از اونها ارز دیجیتال به اونها واریز شده. در مرحله بعدی آمورش کار با کوینکس شما در عرض چند دقیقه باید کد تایید در ایمیلتان از طرف تیم صرافی کوینکس دریافت نمایید.

در این روش شما فقط میزان سرمایه خود را مشخص می کنید و صرافی از طریق سفارشی که بالاتر از همه قرار دارد، سفارش شما را نهایی می کند. در واقع قیمت را شما مشخص نمی کنید و به قیمت حدودی بازار خرید و فروش انجام می شود. CoinEx کارمزد سازنده / گیرنده ۰.۲٪ را در معاملات لحظه‌ای دریافت می‌کند.

  • در این مقاله قصد داریم شما را با صرافی Coinex آشنا کنیم و نحوه احراز هویت و ثبت نام در این صرافی را به شما عزیزان بیاموزیم.
  • هنگ کنگ به نوعی مکه معاملات ارز های رمزنگاری محسوب می‌شود.
  • شما می توانید برای دریافت رمز یکبارمصرف علاوه بر شماره همراه خود، با فعال کردن TOTP Authentication نیز رمز دوم خود را دریافت کنید.
  • اولین سفارشی که در لیست خرید مطابق با سفارش شما وجود داشته باشد، ثبت خواهد شد.
  • زیرا عملاً عدم دقت به آن سرمایه های شما را در خطرات زیادی قرار خواهد داد.