تو نوشتی:
ما دو 3پارس روی دو آدرس IP مختلف داریم، من بیشتر در تعجبم که چگونه اتصال SSMC را به هر دو بازنشانی کنم. من در حال حاضر می توانم به آنها اضافه کنم.
مطمئن نیستم که مرتبط است یا خیر، من با پشتیبانی HPE کار می کنم که چرا 3par قدیمی تر به سرویس مانیتورینگ خود زنگ نمی زند، اما نکته دیگر این است که قوانین فایروال برای هر دو تنظیم شده است تا برای اتصال مجاز باشد. پشتیبانی HPE در حال بررسی آن است، اما از آخرین باری که از آنها شنیدم مدتی می گذرد.
با پشتیبانی HPE تماس بگیرید. پرونده ای را که باز کرده اید به آنها یادآوری کنید.
در مورد SSMC و VM و غیره …
من نمی دانم پیکربندی شما چند ساله است. ممکن است از سرویس قدیمی و مبتنی بر ویندوز استفاده کند.
آیا نسخه SSMC را که در حال حاضر نصب کرده اید می شناسید؟
SSMC، در اصل یک سرویس قابل نصب در بالای جعبه ویندوز بود. مشتری باید یک سیستم ویندوز را نصب (و مجوز) می داشت، و سپس SSMC به عنوان یک سرویس نصب می شد. SSMC نسخه 3.3، آخرین نسخه ای است که به عنوان یک سرویس ویندوز اجرا می شود.
با شروع نسخه 3.4 SSMC، این تغییر کرده است. SSMC اکنون در یک VM به عنوان یک دستگاه در حال اجرا است. این دستگاه دارای یک رابط کاربری گرافیکی وب به همراه رابط متنی (TUI) است و مبتنی بر لینوکس است. در حال حاضر آخرین نسخه 3.8.4 است.
SSMC نشانی(های IP) خود را دارد که با آدرس های IP 3PARها و پردازشگرهای سرویس آن متفاوت است.
ورود به SSMC-appliance از طریق رابط کاربری گرافیکی در پورت 8443 از طریق ” انجام می شود.https://<IP_address_or_DNS_name>:8443″
اگر نمی توانید از طریق مرورگر Edge وارد SSMC شوید، سعی کنید از TUI استفاده کنید.
از یک اتصال ssh به “ssmcadmin@
امیدوارم که کمک کند.
برای عیب یابی بیشتر، لطفا با اطلاعات زیر پاسخ دهید:
1. نوع سخت افزار از 3 آرایه.
2. نسخه 3PAR-OS از 2 آرایه.
3. نسخه SSMC
4. نسخه سرویس-پردازنده
منبع: https://community.hpe.com/t5/hpe-3par-storeserv-storage/reestablish-ssmc-connection-to-3par/m-p/7187460#M8505
تحریریه مجله اچ پی