میدانم که به سؤالی که پرسیدهاید پاسخ نمیدهم، اما میتوانید PMC را بهصورت دستی بهروزرسانی کنید و با این کار مشکل حل میشود. با این حال متوجه شدم که آخرین نقطه دور OneView رفتار من را تغییر داد. من قبلاً می توانستم فقط PMC را به روز کنم و راه اندازی مجدد کنم. اکنون باید سرور را خاموش کنم و SPP را مجدداً اعمال کنم تا آن را بگیرم (حتی اگر واقعاً دوباره آن را اعمال نمی کند).
HPE بیش از حد مشغول چرخش در مجرای وجود است “Edge to Cloud Platform به عنوان یک شرکت خدماتی” برای مراقبت از ما که سخت افزار آنها را می خریم. این دیوانه کننده است.
منبع: https://community.hpe.com/t5/hpe-oneview/getting-sick-of-this-now-power-management-controller-firmware/m-p/7202242#M8792 تحریریه مجله اچ پی