بابت این مستندات @support_s بسیار متشکریم، اما پس از انجام مراحل برای فعال کردن —Data Services Cloud Console— در سمت primera، اکنون شروع به دریافت پیام های زیر می کنم:
Cloud Console: فعال کنید
وضعیت قطع شد
شرح:
من می توانم به Data Services Cloud Console متصل شوم اما سیستم ذخیره سازی در فهرست موجود نیست. لطفاً برای افزودن سیستم ذخیره سازی با پشتیبانی تماس بگیرید. جزئیات: هیچ تونلی یافت نشد (کد وضعیت fail-prov-no-device) برای سیستم ذخیره سازی با شماره سریال xxxxxxx و شماره قطعه XXX
منبع: https://community.hpe.com/t5/hpe-primera-storage/cloud-console-add-storage-primera/m-p/7185625#M392
تحریریه مجله اچ پی