Re: Query: MicroServer Gen10 Windows Server 2019 – وضوح گرافیکی پایین

من مشاوره را نمی فهمم. ابتدا می گوید “ویندوزServer 2012 R2 یا Windows Server 2016″، اما من ویندوز سرور 2019 را اجرا می کنم، پس آیا هنوز هم اعمال می شود؟

اما توضیح مشکل و اینکه برای حل آن چه باید کرد مشخص نیست:

مشکل به این صورت بیان شده است: “منوی کشویی تنظیمات صفحه نمایش رزولوشن هنگام اجرای نرم افزار Remote Connect و جدا کردن کابل مانیتور خاکستری می شود.” بله، منوی کشویی رزولوشن خاکستری است، اما من “نرم افزار اتصال از راه دور” را اجرا نمی کنم… من یک مانیتور مستقیماً به سرور وصل شده ام.

سپس می گوید رزولوشن “سیستم را با یک شبیه ساز VGA به مانیتور وصل کنید، سپس با نرم افزار Remote Connect رزولوشن را تغییر دهید.”

1) “مانیتور با شبیه ساز VGA” چیست؟ من یک مانیتور با کابل VGA یا یک مانیتور با کابل Display Port دارم.

2) به کدام “نرم افزار اتصال از راه دور” اشاره می کنند؟

این همه معنی ندارد




منبع: https://community.hpe.com/t5/proliant-servers-netservers/microserver-gen10-windows-server-2019-low-graphics-resolution/m-p/7179430#M22980

تحریریه مجله اچ پی