سلام،
در بسیاری از مواقع اجزای موجود در تامین هوشمند (IP) ممکن است به درستی کار نکنند، اگر سیستم عامل بهروزرسانی شده در اجزای مختلف سرور (مانند آرایه هوشمند) داشته باشند. این به این دلیل است که شما یک ابزار بسیار قدیمی و سیستم عامل جدیدتری دارید. موارد موجود در IP ارتقا نمی یابند مگر اینکه شما واقعاً Intelligent Provisioning را ارتقا دهید، که به ندرت کسی این کار را انجام می دهد. برای به روز رسانی IP باید ISO را دانلود و بوت کنید، سپس این عملیات را دوباره امتحان کنید.
https://support.hpe.com/hpesc/public/swd/detail?swItemId=MTX_bf5521c396f2440bb0cb5efa87
FYI…همه نسخه های 1.x IP برای سرورهای Gen8 هستند.
با احترام
منبع: https://community.hpe.com/t5/servers-general/ssa-and-intelligent-provisioning-hanging/m-p/7189671#M18663 تحریریه مجله اچ پی