آمازون میزبان فروش گسترده کتاب است

آمازون میزبان فروش گسترده کتاب است

آیا چیزی بهتر از لم دادن زیر نور خورشید، خواندن یک کتاب فوق العاده وجود دارد؟ من فکر نمی کنم. اکنون زمان بسیار خوبی برای تهیه کتاب برای تابستان است، زیرا آمازون فروش کتاب زیادی تا 20 می دارد. قیمت کتاب های الکترونیکی از 1 دلار شروع می شود، در حالی که کتاب های چاپی تا 5 دلار قیمت دارند. هر ژانری که فکرش را بکنید در فروش پوشش داده می‌شود، از کتاب‌های کلاسیک گرفته تا کتاب‌های کودکان و علاقه‌مندان به BookTok. ما موارد مورد علاقه خود را در زیر لیست خواهیم کرد، اما شما باید خودتان همه چیز را بررسی کنید. شاید در نهایت بتوانید در آن انبوه «خواندنی» فرورفتگی ایجاد کنید و شروع به بازسازی کنید.

حتماً راهنماهای مرتبط ما، از جمله بهترین کیندل‌ها، بهترین کتاب‌خوان‌های الکترونیکی و بهترین خدمات اشتراک کتاب الکترونیکی را بررسی کنید. فراموش نکنید که اگر ترجیح می‌دهید از طریق آمازون خرید نکنید، می‌توانید اغلب تخفیف‌هایی را در Bookshop.org پیدا کنید، یا کوپن‌های ما را برای Books-A-Million مرور کنید.

پیشنهاد ویژه برای خوانندگان Gear: گرفتن سیمی فقط با 5 دلار (25 دلار تخفیف). این شامل دسترسی نامحدود به سیمی.com، پوشش کامل Gear، و خبرنامه های فقط برای مشترکین. اشتراک ها کمک می کند تا کارهایی که هر روز انجام می دهیم تامین شود.

اگر چیزی را با استفاده از پیوندهای موجود در استوری های ما خریداری کنید، ممکن است کمیسیون دریافت کنیم. این به حمایت از روزنامه نگاری ما کمک می کند. بیشتر بدانید.

معاملات فروش کتاب آمازون

تبلت مشکی روی پیشخوان آشپزخانه با طراحی یک فنجان قهوه و موشک روی صفحه و خودکارهای دیجیتال در جلو

عکس: جینا گری

ما قبلاً این معامله را دیده‌ایم، اما همچنان با بهترین قیمتی که دنبال کرده‌ایم مطابقت دارد. Kindle Scribe (8/10، WIRED توصیه می کند) گران است. این معامله آن را کمی در دسترس تر می کند. این بهترین کیندل برای یادداشت برداری و حاشیه نویسی است. همچنین این تنها کیندلی است که در حال حاضر به فروش می رسد.

معمولاً نسخه آزمایشی Kindle Unlimited یک ماه طول می کشد، اما در حال حاضر مشترکین جدید می توانند این سرویس را برای دو ماه بیشتر امتحان کنند. به خاطر داشته باشید که پس از اتمام دوره آزمایشی، سرویس به‌طور خودکار با ۱۲ دلار در ماه تمدید می‌شود، بنابراین اگر نمی‌خواهید هزینه‌های بعدی را بخواهید لغو کنید. Kindle Unlimited یکی از خدمات اشتراک کتاب الکترونیکی مورد علاقه ما است. این به من کمک کرد تا در بزرگسالی دوباره به مطالعه بازگردم.

نیل استفنسون متاورس را نامگذاری کرد. چقدر WIRED بیشتر می توانید دریافت کنید؟ این داستان کلاسیک سایبرپانک ارزش هر پنی را دارد.

جلد کتاب با زمینه صورتی و تکه‌های گلبرگ صورتی در سمت راست

عکس: آمازون

مردم نظرات قوی زیادی در مورد این نویسنده دارند، اما اگر کنجکاو هستید، می توانید در یکی از محبوب ترین عناوین او صرفه جویی کنید. این رمان عاشقانه در حال ساخت فیلمی است که در ماه اوت اکران می شود.

این رمان بدون شک بهترین خواندن در ساحل است. این رمانتیک و پر زرق و برق است، با گروهی کامل از شخصیت ها و سطح مناسبی از فتنه که باعث می شود شما را ورق بزنید.

این کتاب را در دو روز خوردم. نمی توانستم آن را زمین بگذارم. اگر فکر یک قهرمان بدجنس، اژدهاهای سخنگو، یک داستان عاشقانه قلدر، و تلاش برای نجات جهان خون شما را به جریان می اندازد، این یکی از این هیاهوها را برآورده می کند.

جلد کتاب خانه مسطح باریک پوشیده از برف در دوردست با تپه های برف در پیش زمینه

عکس: آمازون

کتاب ها تقریباً همیشه بهتر از اقتباس های سینمایی خود هستند. هیچ سایه ای برای کتی بیتس شگفت انگیز نیست، اما بدبختی قطعا یکی از این موارد است احتمالاً در 13 سالگی نباید آن را می خواندم، اما خواندم و هنوز هم به آن فکر می کنم. به نظر من یکی از بهترین کارهای کینگ است. اگر قبلا آن را خوانده اید، افسانه-یک رمان جدیدتر پادشاه- نیز با قیمت 13 دلار (8 دلار تخفیف) به فروش می رسد.

این خاطرات توسط منتقد WIRED، Medea Giordano بسیار توصیه شده است. او گفت که “قلب او را به میلیون ها تکه تکه کرد.” من فقط بر اساس این توصیه یک نسخه می‌خرم، اما اگر به قانع‌کننده‌تر نیاز دارید، فقط هزاران بررسی 5 ستاره در آمازون را بررسی کنید.

این خاطرات به مدت 80 هفته و همچنان پرفروش ترین کتاب نیویورک تایمز بوده است. زندگی مک‌کردی را به‌عنوان یک بازیگر کودک، همراه با مادری زورگو، اعتیاد، اختلالات خوردن و موارد دیگر بررسی می‌کند – اما با مضامین انعطاف‌پذیری و خودشناسی به پایان می‌رسد. (من هم این یکی را خواهم خرید.)

جلد کتاب با پس زمینه سبز جسم سفید کرکی در گوشه و یک موجود خزدار زرد مصور با خوشحالی...

عکس: آمازون

این یک کتاب هیئت مدیره دکتر سوس است و 3 دلار است و من تضمین می‌کنم که بچه‌های زندگی شما از آن ضربه خواهند خورد (جناسی بسیار مورد نظر). آنها می توانند فلپ ها را بلند کرده و متضادها را کشف کنند. می توانید قافیه ها را بخوانید. این یک وضعیت برد-برد است.

من به طور کامل برای حرفه آشپزی اسنوپ داگ اینجا هستم. این کتاب آشپزی با همکاری E-40 ساخته شده است که نیازی به معرفی بیشتر ندارد. این شامل بیش از 60 دستور غذا است که یک موضوع مشترک دارند – دور هم جمع شدن با عزیزانتان و خوردن غذای خوب.

منتقد اسکات گیلبرتون به شوخی این را “خواندن سبک” نامید، اما با وجود سنگینی آن، هنوز ارزش خواندن دارد. این رمان مدت ها بعد از اینکه آن را کنار گذاشتید با شما می نشیند. تلخ است، کوبنده است، و علیرغم روایت هولناکش، خواندن آن چندان دشوار نیست. با این حال، بیشتر از همه، به شما خواهد چسبید – توصیه می کنم یک هایلایتر دستی داشته باشید.

منبع: https://www.wired.com/story/amazon-book-sale-spring-2024/