ارائه دهنده خدمات فناوری اطلاعات مدیریت شده در آمریکای شمالی

Tru Performance یک راه حل برای نیازهای کسب و کار شما.

ما کی هستیم

اگر بتوانید با یافتن شریک تجاری ایده آل به رشد شرکت خود سرعت ببخشید و به آن کمک کنید چه؟ راه حل Tru Performance است. ما چالش ها را با لمس شخصی مدیریت می کنیم زیرا فکر می کنیم که هر برخوردی در تجارت مهم است. با انجام این کار، ما در حال ساختن فردایی بهتر هستیم و تیم شما می تواند به ما در رسیدن به این هدف کمک کند. در Tru Performance، یک تیم ماهر هر روز از سال در دسترس شماست. ما را به عنوان نسخه ای چابک تر، آماده تر و زیرک تر از شرکت خود در نظر بگیرید.

خدمات ما
ما به عنوان ارائه‌دهنده خدمات مدیریت شده شما، نیازمندی‌های بازاریابی و پشتیبانی کسب‌وکار شما را به گونه‌ای مدیریت می‌کنیم که چالش‌های عملیاتی و خدماتی را از فعالیت‌های عادی کسب‌وکار شما حذف می‌کند و زمان و فضای مورد نیاز برای تمرکز بر توسعه و رشد شرکت خود را در اختیار شما قرار می‌دهد.

ما بهترین گزینه برای نیازهای برون سپاری شما هستیم به دلیل درک ما از چندین عمودی کسب و کار در صنایع مختلف و شایستگی ما در آن زمینه ها.

عملیات بازاریابی

شرکت شما بدون شک به یک استراتژی بیش از حد شخصی برای بازاریابی نیاز دارد که پویایی همه الگوریتم های مقیاس پذیر را با توجه به تقاضاهای بالا در این محیط به سرعت در حال گسترش تعریف کند. بنابراین، Tru Performance بزرگترین مهارت های لازم را برای کمک به شما در تجسم مجدد تجربیات شرکت خود برای بهترین نتایج فراهم می کند.

با کمک خدمات پشتیبانی فعالیت‌های بازاریابی، تیم هوشمند این شرکت با موفقیت تمام عملیات کلیدی را برای محاسبه رشد، مدیریت تغییر و پیچیدگی افزایش می‌دهد. در نتیجه، شما قادر خواهید بود: فروش و کارایی عملیاتی را بهبود بخشید. هماهنگی بهتر مدیریت فروش و فروش میدانی؛ مقیاس عملیات کسب و کار خود را به صورت پویا. و در صورت نیاز برای ویژگی ها پرداخت کنید.

فروش بی‌درنگ به افزایش بهره‌وری، روحیه و درآمد کمک می‌کند و در عین حال پرسنل را آزاد می‌کند تا روی قابلیت‌های اصلی شما تمرکز کنند.

عملیات تجاری

ایجاد یک پایه محکم برای رشد کسب و کار شما

امروزه کسب و کارها به دلیل ماهیت سریع جهان مجبور به انجام کارهای بیشتری هستند. برای ایجاد یک استاندارد خاص در صنعت، آنها باید به طور مستمر از نوآوری ها استفاده کنند. به همین دلیل، شرکت های در حال توسعه پویا دائماً به دنبال رویکردهای نوآورانه برای خودکارسازی فرآیندها برای افزایش بهره وری و مقیاس کردن ارزش داده ها هستند.

بنابراین، برای هر سازمانی ضروری است که فرآیندها را بهینه کند و فناوری جدید را یکپارچه کند. در Tru Performance، تیم سیستم پشتیبانی عملیات تجاری (BOSS) ما از عملیات روزانه شرکت شما با تغییر جدیدترین پلتفرم‌های تکنولوژیکی برای تقویت نوآوری، افزایش عملکرد مالی، افزایش کارایی و تسریع زمان ورود به بازار پشتیبانی می‌کند.

ما راه حل های هوشمندانه ای برای تغییر دیجیتالی فرآیندهای کسب و کار شما ارائه می دهیم تا بتوانید با چالش ها روبرو شوید. این مؤلفه‌های حیاتی توسط نیروی کار بسیار ماهر و یک برنامه عالی به پیش می‌رود که به کسب‌وکار اجازه می‌دهد به طور پیوسته گسترش یابد و با اطمینان بر چالش‌ها غلبه کند.




منبع: https://community.hpe.com/t5/high-performance-computing/managed-it-services-provider-in-north-america/m-p/7192038#M103