بینش های جدید را کشف کنید
تجربه خدمات HPE شما در حال تکامل است تا به طور فزاینده ای شخصی و پیش بینی کننده باشد. از امروز، اکنون میتوانید با دسترسی به اطلاعات بینش عملی، مشکل را سریعتر حل کنید.
اماده ای برای تبدیل پشتیبانی خود به یک تجربه پیشگیرانه و مبتنی بر داده؟
اجازه دهید به شما نشان دهیم که چگونه میتوانید به دادههای تقریباً همزمان و درخواستی در مورد کل محیط پشتیبانی شما دسترسی داشته باشید کار خود را آسان تر کنید.
مشتریان خدمات پشتیبانی HPE: معرفی بینش جدید در مورد محصولات، قراردادها و موارد شما – درست در نوک انگشتان شما. به پورتال پشتیبانی خود وارد شوید و به این نماهای داشبورد جدید دسترسی پیدا کنید:
شروع کنید
به مرکز پشتیبانی HPE وارد شوید و روی Your Insights کلیک کنید در Workspace خود برای دسترسی به داشبورد خود یا کسب اطلاعات بیشتر. اگر قرارداد خدمات پشتیبانی HPE ندارید، با نماینده فروش HPE Pointnext خود تماس بگیرید.
لطفا توجه داشته باشید: گزارشهای مراقبت پیشگیرانه HPE اکنون با داشبوردهای بینش جدید جایگزین شدهاند.
با ما همراه باشید دیدگاه های روشنگرتر به زودی با نوآوری مداوم
آدری کاکس
تجربه پشتیبانی و خدمات شرکت هیولت پاکارد
twitter.com/HPE_Support
support.hpe.com
linkedin.com/showcase/hpe-pointnext-services
منبع: https://community.hpe.com/t5/your-questions-about-the-hpe/insights-on-demand-now-accessible-in-hpe-support-center/m-p/7175317#M11634
تحریریه مجله اچ پی