با افزایش تقاضای دیجیتالی شدن، رهبران فناوری اطلاعات ارتباط حیاتی بین شبکه سازمانی و تجربیات کارکنان را از دست می دهند

سیلویا هوکس، مدیر ارشد فناوری HPE Aruba Networking، می‌گوید: «با توجه به شیوع و تقاضا برای کار انعطاف‌پذیر، فقدان درک در مورد اینکه چگونه شبکه می‌تواند تجارب کارمندان را بهبود بخشد، به‌نظر می‌رسد از دست رفته بسیار خطرناک است. واقعیت ساده این است که امروزه هیچ کس نمی تواند کار خود را بدون شبکه انجام دهد. اما، در حالی که سازمان‌ها شبکه را به‌عنوان یک منبع حیاتی کسب‌وکار در ارتقای سفر تحول دیجیتال خود می‌شناسند، در محیط کاری امروزی این الزام فراتر از ارائه اتصال است – تجربه‌ای یکپارچه‌تر، کارآمدتر، هوشمندانه‌تر و ایمن‌تر ضروری است.


منبع: https://www.hpe.com/us/en/newsroom/press-release/2023/05/as-digitalization-demands-increase-it-leaders-miss-vital-connection-between-the-enterprise-network-and-employee-experiences.htmlسان خوزه – 11 مه 2023 – علیرغم تقاضای مداوم برای کار هیبریدی، رهبران جهانی فناوری اطلاعات در تشخیص میزان کامل ارتباط بین شبکه سازمانی خود و تجربیات کارمندان ناکام هستند. این بر اساس آخرین تحقیق منتشر شده توسط HPE Aruba Networking است که نشان می دهد در حالی که سه چهارم پاسخ دهندگان معتقدند دیجیتالی شدن هم برای کارمندان و هم برای جذب و حفظ استعدادها اساسی است، فقط 55 درصد ارتباط قوی شبکه را می بینند. به این مناطق

سه چهارم رهبران فناوری اطلاعات معتقدند دیجیتالی شدن هم برای جذب استعداد و هم برای کارمندانی که بتوانند کارهایشان را انجام دهند، اساسی است. با این حال، با توجه به اینکه ارتباط شبکه با جذب و حفظ کارمندان کمترین میزان در بین تمام حوزه‌های تجاری ذکر شده است، شاید تعجب‌آور نباشد که این منطقه‌ای است که رهبران فناوری اطلاعات تخمین می‌زنند که شبکه در حال حاضر کمترین تأثیر را دارد. یا کمترین مثبت تأثیر.

با این حال، نتایج همچنین به ارتباطات از دست رفته در جایی که این تحول ممکن است از آن سرچشمه بگیرد – به ویژه در رابطه با ارائه تجربیات کارکنان اشاره کرد.

ارتباط تجربیات کارکنان با شبکه

این تأثیر زمانی آشکار می‌شود که شبکه‌های امروزی به نظر می‌رسند چه چیزی می‌توانند ارائه دهند – تنها 43 درصد از رهبران فناوری اطلاعات می‌گویند که شبکه آنها کارکنان را قادر می‌سازد از هر کجا کار کنند، و فقط 34 درصد موافقند که شبکه آنها می‌تواند اتصال یکپارچه را ارائه دهد. در همین حال، با در نظر گرفتن شخصی‌سازی دیجیتال، حتی تعداد کمتری (29%) متوجه می‌شود که شبکه آنها به آنها امکان می‌دهد تا به کارمندان سرویس Bring-Your-Own-Device (BYOD) را ارائه دهند.

در یک نکته مثبت، شناخت فزاینده ای از سوی رهبران فناوری اطلاعات و کسب و کار از وسعت و دامنه تأثیر شبکه وجود دارد. به گفته 44 درصد از رهبران فناوری اطلاعات، کسب و کار و رهبری آن شبکه را عمدتاً به عنوان ابزاری برای تحول دیجیتال می دانند، در حالی که 33 درصد دیگر می گویند که سازمان آنها نقشی را در تحول تجاری گسترده تر می بیند. در مقابل، تنها 23 درصد می گویند که سازمان آنها شبکه را صرفاً به دلیل اتصال عملکردی آن می شناسد.

این تحقیق که پاسخ‌های 2100 رهبر فناوری اطلاعات در 21 کشور را ارائه می‌کند، چگونگی رویکرد رهبران فناوری اطلاعات در حال حاضر به شبکه سازمانی را بررسی کرد و میزان درک آنها و سازمان را به عنوان یک دارایی تقویت‌کننده کسب‌وکار و تأثیری که مشاهده می‌کنند ارزیابی کرد. در نتیجه.

نقش شبکه