بررسی صندلی بازی Razer Fujin Pro: Giving My Back an Extra Life

بررسی صندلی بازی Razer Fujin Pro: Giving My Back an Extra Life

ریزر ساخته است نامی برای خود در فضای بازی، با تجهیزات قوی که نیازهای بالا و نیازهای بسیار خاص گیمرها را برطرف می کند. این شرکت همه چیز را از موس های بازی قابل تنظیم تا لپ تاپ های قدرتمند تولید می کند. اما آیا ریزر می تواند نیازهای باسن گیمرها را برآورده کند؟ با صندلی بازی Razer Fujin Pro، به نظر می رسد که پاسخ مثبت است.

برخلاف اکثر صندلی‌های به اصطلاح بازی، فوجین پرو در یک دفتر کار معمولی به نظر نمی‌رسد. این صندلی به سبک مسابقه‌ای بسیار معمولی دوری می‌کند و به جای آن، یک توری سبک وزن و قابل تنفس را روی یک قاب آلیاژ آلومینیومی انتخاب می‌کند که شیک به نظر می‌رسد بدون اینکه شیک باشد.

مدل فوجین پرو چند مزیت نسبت به پسر عموی ارزان‌تر خود دارد: قاب آلومینیومی فوق الذکر جایگزین قاب نایلونی فوجین می‌شود. پشت سر قابل تنظیم در حال حاضر یک گزینه شامل، به جای یک افزودنی است. تکیه گاه کمری را می توان به صورت عمودی و جلو و عقب تنظیم کرد. و اکنون می توان دسته ها را در چهار جهت مختلف تنظیم کرد.

همه اینها به یک صندلی ممتاز اضافه می شود که هر گیمری را خراب می کند.

پشتیبانی S-Tier

اولین چیزی که من را در مورد فوجین پرو تحت تاثیر قرار داد این بود که راه اندازی و سفارشی کردن آن بسیار آسان بود. فریم آلومینیومی آنقدر مستحکم است که هنگام قرار دادن صندلی در پایه، فریم می‌توانست با کمترین پشتیبانی در حالی که پیچ‌ها را پیچ می‌کردم، خود را در جای خود نگه دارد. در مجموع، فرآیند نصب حدود 15 دقیقه طول کشید.

زمانی که صندلی به حالت عمودی قرار گرفت، انتظار داشتم مدتی را با اهرم‌ها و صفحه‌ها دست و پنجه نرم کنم تا آن را در موقعیت راحتی خود قرار دهم، اما حتی این ساده‌تر از آنچه پیش‌بینی می‌کردم بود. یک سوئیچ در سمت راست، سیلندر پنوماتیک را آزاد کرد تا صندلی را به ارتفاع صحیح برساند، و دیگری در سمت چپ به من اجازه داد که پایه صندلی را به جلو و عقب بکشم. هر دو به محض رضایت من به جای خود برگشتند و آنها را رها کردم.

نمای نزدیک از کناره های یک صندلی اداری

عکس: اریک ریونسکرافت

همه اینها نسبتاً استاندارد است، اما تکیه گاه کمر و پشتی بیش از همه مرا شگفت زده کرد. ماژول کمری در پشت صندلی دارای یک صفحه بزرگ، و دو دسته آسان برای گرفتن است، که هر دو را می توانم در حالی که روی صندلی می نشینم به دست بیاورم. دستگیره ها به من اجازه می دهند تکیه گاه کمر را در امتداد پشتم به سمت بالا یا پایین تر حرکت دهم، در حالی که صفحه مدرج تکیه گاه را به جلو یا عقب می راند.

در ضمن پشتی دارای دو حالت است. می توانید سوئیچ را در امتداد سمت چپ صندلی به سمت بالا بکشید تا پشتی در جای خود قفل شود، یا آن را فشار دهید تا آزادانه کل صندلی را به عقب متمایل کنید. و وقتی می گویم کل صندلی، منظورم پایه و همه است. در حالی که پشتی صندلی مستقل از پایه می‌تواند بیشتر کج شود، قسمت پایینی صندلی تا حد زیادی پشت سر هم کج می‌شود و باعث می‌شود که خوابیدن بسیار راحت باشد.

یک صفحه در زیر سمت راست پایه صندلی میزان مقاومت دراز کشیدن صندلی را کنترل می کند و به طرز شگفت آوری قوی است. من معمولا ترجیح می‌دهم صندلی‌ام را قفل نگه دارم، زیرا تمایل به خم شدن دارم، اما با مقاومت بالا، می‌توانم به اندازه‌ای از صندلی برای تکیه دادن به پشتی، بدون از دست دادن هیچ تکیه‌گاهی، کمک بگیرم.

بالا در اسلحه

بیشتر اوقات، من زیاد به دسته های صندلی های اداری اهمیت نمی دهم. آنها برای نشستن در حالت استراحت مفید هستند، اما یا مانع می شوند یا در موقعیتی نیستند که برای نحوه نشستن من روی صندلی مفید باشند. اما دسته های فوجین پرو به قدری همه کاره هستند که من واقعاً از آنها استفاده کردم.

دسته ها را می توان به چهار روش مختلف تنظیم کرد. یک سوئیچ در بیرون به شما امکان می دهد ارتفاع آنها را تنظیم کنید و یک دکمه در داخل به شما امکان می دهد آنها را به چپ یا راست بکشید. اگر این تمام سفارشی‌سازی دسته‌بندی‌ها بود، احتمالاً کافی بود.

منبع: https://www.wired.com/review/razer-fujin-pro/