بهترین گوشی های موتورولا (2024): مزایا و معایب، ویژگی های برتر

بهترین گوشی های موتورولا (2024): مزایا و معایب، ویژگی های برتر

مشکل؟ در حالی که همه چیز مورد نیاز شما را با قیمت پایین دارد، این گوشی تنها یک به‌روزرسانی سیستم‌عامل اندروید (به اندروید 15) را در اواخر امسال یا اوایل سال 2025 دریافت می‌کند. این گوشی همچنان سه سال به‌روزرسانی‌های امنیتی دریافت می‌کند، در حالی که این بدان معناست که تلفن وصله‌شده و ایمن باقی می‌ماند، شما ویژگی‌های جدید اندروید را در یک سال گذشته دریافت نخواهید کرد. همچنین bloatware های بیشتری در این دستگاه نسبت به قبل وجود دارد، اما حداقل بسیاری از آنها به راحتی حذف یا غیرفعال می شوند. حافظه داخلی 128 گیگابایتی دارد، اما به لطف درگاه کارت microSD می‌توانید آن را ارتقا دهید.

اگر بتوانید از این ایرادات عبور کنید، Moto G Power 5G 2024 یکی از بهترین گوشی هایی است که می توانید با قیمت کمتر از 300 دلار بخرید و بهتر از آن، تا 282 دلار کاهش یافته است، پس منتظر فروش باشید.

موتورولا وعده یک ارتقاء سیستم عامل اندروید و سه سال به روز رسانی امنیتی دو ماهه را داده است.


اگر یک قلم می خواهید

Moto G Stylus تفاوت چندانی با Moto G Power ندارد. با پشتی چرم گیاهی به همان اندازه خوب است و با چیپست Qualcomm Snapdragon 6 Gen 1 و 8 گیگ رم عملکرد نسبتاً نرمی را ارائه می دهد. مطمئناً، اینجا و آنجا مشکلاتی وجود دارد، به خصوص زمانی که بین برنامه‌ها دستکاری می‌کنید، اما این یک تلفن هوشمند است.

برای 100 دلار بیشتر از برادرش، شما انجام دادن چند امتیاز اضافی دریافت کنید یعنی قلم. می‌توانید آن را از پایین گوشی بیرون بیاورید تا یادداشت‌ها را یادداشت کنید، اسناد را امضا کنید، یا وقتی حوصله سر رفتید، doodle کنید. موتورولا رد کف دست مناسبی ندارد، بنابراین انتظار جلسات طراحی راحت را در این گوشی نداشته باشید، اما به همین دلایل، داشتن آن راحت است.

با وجود همان ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعتی Moto G Power 2024، عمر باتری کمی بهتر از آن به دست آوردم. به راحتی یک روز کامل با استفاده سنگین و یک روز و نیم برای استفاده متوسط ​​دوام آورد. هنوز شارژ بی‌سیم، جک هدفون، NFC برای پرداخت‌های بدون تماس، و صفحه‌نمایش 6.7 اینچی با همان اندازه وجود دارد، اگرچه در اینجا شما با یک پنل OLED برتر روبرو هستید که سیاه‌های عمیق‌تر و رنگ‌های غنی‌تر را ارائه می‌دهد. این صفحه نمایش همانند Moto G Power دارای نرخ رفرش 120 هرتز است.

از دیگر ارتقاءها می توان به افزایش حافظه داخلی 256 گیگابایتی اشاره کرد. دوگانه بلندگوهای استریو و سیستم دوربین زیباتر: دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با 13 مگاپیکسل فوق عریض، به علاوه یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی. دوربین‌ها در واقع بهتر از آن چیزی هستند که در Moto G Power دریافت می‌کنید، با رنگ‌های زنده‌تر و جزئیات واضح‌تر، به‌ویژه با دوربین اولتراواید. با این حال، این دوربین هنوز به خوبی پیکسل 8A گوگل نیست.

موتورولا وعده یک ارتقاء سیستم عامل اندروید و سه سال به روز رسانی امنیتی دو ماهه را داده است.


دیگر گوشی های موتورولا خوب

Motorola Moto G Play 2024

عکس: جولیان چوکاتو

پیشنهاد می‌کنم به گوشی‌های بالا پایبند باشید، اما اگر بودجه‌تان کم است، گوشی‌های زیر مشکلی ندارند. گوشی‌های Moto G یک به‌روزرسانی سیستم‌عامل اندروید و سه سال به‌روزرسانی‌های امنیتی دو ماهه دریافت می‌کنند.

منبع: https://www.wired.com/story/best-motorola-phones/