سلام به همه،
ما چندین سرور ProLiant DL Gen 10 داریم که iLO 5 را اجرا می کنند.
ما در سال 2022 پروژهای را برای بازنشانی همه رمزهای عبور iLO برای حسابهای Administrator و Admin انجام دادیم، من مطمئن شدم همه لاگینها را بعد از بازنشانی آنها آزمایش کردم و تأیید کردم که همه آنها در آن زمان کار میکنند.
تقریباً یک سال به جلو حرکت کنید، و متوجه شدم که برخی از رمزهای عبور که ضبط کردهام دیگر کار نمیکنند، اما برخی دیگر کار میکنند، فکر میکنم خوب است که با این تعداد کمی اشتباه کردم و آنها را دوباره به چیزی که ضبط کرده بودم بازنشانی کردم.
حالا این هفته سعی می کنم برای به روز رسانی سیستم عامل وارد سیستم شوم و دوباره برای همان سرورها تکرار می شود، اما اکنون حتی بیشتر تحت تأثیر قرار گرفته اند. من نمی فهمم چه خبر است.
آیا بسته تقویت کننده HPE یا OneView توانایی تنظیم مجدد رمزهای عبور از راه دور بدون دخالت کاربر را دارد؟ آیا کسی از نوعی سرویس اطلاع دارد که می تواند این رمزهای عبور را به طور خودکار برگرداند یا بازنویسی کند؟
به عنوان یک احتمال دیگر، آیا به روز رسانی سیستم عامل روی رمزهای عبور حساب ها تأثیر می گذارد؟
منبع: https://community.hpe.com/t5/proliant-servers-ml-dl-sl/ilo-passwords-for-administrator-and-admin-keep-getting-reset/m-p/7207247#M185578 تحریریه مجله اچ پی