نرم افزار محافظ داده

از بارهای کاری حیاتی در محیط های ناهمگن محافظت کنید

ملزومات

پشتیبان گیری و بازیابی جامع در اکوسیستم فناوری اطلاعات شما

عملکرد و مقیاس پذیری برای محافظت از بزرگترین شرکت ها

با پشتیبان گیری مقرون به صرفه برای ذخیره سازی اشیا در ابر، سرمایه گذاری ابری خود را بهینه کنید

به اهداف RPO و RTO خود اطمینان داشته باشید • گزینه های ذخیره سازی انعطاف پذیر، از جمله مدیریت نوار، مدیریت عکس فوری و پشتیبان گیری و بازیابی NDMP

• برای VMware بهینه شده است

• پشتیبانی چند Hypervisor چه از برنامه‌ها و داده‌های موجود در مرکز داده‌تان محافظت کنید یا در فضای ابری عمومی، Backup sw همان تجربه کاربری در سطح سازمانی را ارائه می‌کند. حفاظت از داده‌ها را که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد، به کار بگیرید: کپی‌برداری، پشتیبان‌گیری روی دیسک و نوار، عکس‌های فوری، تکرار، و حفاظت از NAS، هر کجا که داده‌های شما ممکن است وجود داشته باشد. هزاران مشتری که بر اساس شهرت کارایی و قابلیت اطمینان ساخته شده اند، به محافظت از داده ها و برنامه های کاربردی خود در محیط های مختلف، از هسته تا لبه تا ابر اعتماد دارند. sw پشتیبان ذاتاً انعطاف‌پذیر است و به شما کمک می‌کند حفاظت از داده‌ها را متناسب با نیازهایتان به کار بگیرید و از آن استفاده کنید. از محیط های فیزیکی و مجازی، از جمله VMware و Microsoft Hyper-V، و همچنین از بارهای کاری ابری در AWS، Microsoft Azure و Google Cloud محافظت می کند. SW حفاظت از داده به عنوان بخشی از Data Protection Suite در دسترس است که نرم افزارها و ابزارهای جامع حفاظت از داده را ارائه می دهد. Backup SW به صورت نرم افزار و به صورت نسخه مجازی ارائه می شود.

پشتیبانی گسترده از برنامه بلوغ و تاریخچه SW این امکان را به آن می‌دهد تا یکی از گسترده‌ترین کتابخانه‌های پشتیبانی در صنعت، از پایگاه‌های داده و معماری‌های ذخیره‌سازی گرفته تا برنامه‌های کاربردی سازمانی و بومی ابری را داشته باشد. SW به طور مداوم در حال به روز رسانی است تا راه حلی برای حفاظت از داده ها برای پایگاه های داده پیشرو در صنعت از جمله DB2، Informix، Lotus Domino/Notes، MySQL، Oracle، SAP IQ و Sybase ASE ارائه دهد. به ابر گسترش دهید BKP sw با قابلیت‌های ابری خود، پشتیبان‌گیری کارآمد و قابل‌اعتماد در فضای ابری، پشتیبان‌گیری از فضای داخلی به ابر و همچنین حفظ طولانی‌مدت و بازیابی فاجعه در ابر ارائه می‌دهد. BKP SW Virtual Edition (NVE) استقرار ساده ای را در AW S، Azure و Google ارائه می دهد و در بازار است. موجود در هر ارائه‌دهنده برای برنامه‌هایی که در فضای ابری عمومی اجرا می‌شوند، BKP SW از ذخیره‌سازی اشیاء مقرون‌به‌صرفه استفاده می‌کند و می‌تواند به‌طور یکپارچه با PowerProtect DD Virtual Edition جفت شود تا مقیاس‌پذیری بیشتر و کارآمدی هزینه برای حجم‌های کاری بیشتر باشد.

مدیریت عکس فوری مدیریت عکس فوری BKP SW (NSM) با ذخیره‌سازی Technologies یکپارچه شده است و مدیریت عکس فوری و پشتیبان‌گیری از داخل رابط کاربری را امکان‌پذیر می‌سازد. NSM کپی‌هایی از داده‌ها را فراهم می‌کند و به برنامه‌های شما اجازه می‌دهد تا در طول فرآیند پشتیبان‌گیری، به نوشتن روی دیسک ادامه دهند. VMware بهینه شده است SW به شدت با VMware ادغام شده است، بنابراین مدیران می توانند از ابزارهای VMware که قبلاً با آن آشنا هستند، مانند vRealize، استفاده کنند. این ادغام یک عملیات حفاظت از داده برای محیط های VMware است. قدم بعدی را بردارید شما می توانید برای چنین راه حلی به ما پاسخ دهید.




منبع: https://community.hpe.com/t5/operating-system-microsoft/data-protector-software/m-p/7185171#M14672