نرم افزار نقطه فروش

 

اگر روزانه تعداد زیادی از پرداخت ها را به صورت دستی پردازش کنید، تراکنش ها به راحتی می توانند از بین بروند. این امر می‌تواند منجر به گزارش‌های نادرست، فروش‌های نامشخص، و ثبت حساب‌داری چالش برانگیز در صورت عدم بررسی شود. به همین دلیل، بسیاری از شرکت ها از پردازش پرداخت گرفته تا مدیریت موجودی برای خودکارسازی استفاده می کنند.

 

Cordis POS مرکزی است که در آن همه چیز – از جمله فروش، کنترل موجودی، پردازش پرداخت و مدیریت مشتری – ادغام می شود. به عنوان جزء اصلی شرکت شما عمل می کند. وقتی دارید نرم افزار نقطه فروش در تجارت خود، می توانید به سرعت پرداخت ها را پردازش کنید و به مشتریان خود دسترسی به طیف وسیع تری از گزینه های پرداخت را بدهید. خرده‌فروشان می‌توانند به طور مؤثرتری عملیات مهم تجاری روزانه را با استفاده از حق، ساده‌سازی کنند سیستم POS.

 

را نرم افزار POS شامل طیف گسترده ای از ویژگی ها و قابلیت ها برای مدیریت جنبه های مختلف عملیات شرکت شما است. هدف اصلی این است که فروش را ردیابی کنید تا بتوانید ببینید چه تعداد کالا فروخته شده و چقدر پول به دست آمده است. از آنجایی که این نرم افزار برای سطوح بالایی از دقت ساخته شده است، می توانید گزارش های روزانه، هفتگی، ماهانه، فصلی یا سالانه را بدون نگرانی در مورد ارقام خود تولید کنید.

 

شما می توانید کل کسب و کار خود را از یک سیستم مدیریت کنید نرم افزار POS که با فروشگاه آنلاین شما ادغام می شود. وقتی تجارت الکترونیک و فروشگاه‌های آجری با هم ارتباط برقرار می‌کنند و در یک مکان مدیریت می‌شوند، مدیریت و گسترش کسب‌وکارتان ساده‌تر است. شما یک تصویر کامل از فروش برند خود دریافت می کنید نه اینکه مجبور باشید داده ها را از خود صادر کنید سیستم POS و پلت فرم تجارت الکترونیک برای ایجاد گزارش های سفارشی. جمع آوری، ردیابی، مدیریت و استفاده موثرتر از داده های مشتری را برای شما آسان تر می کند.

 

نرم افزار مدیریت POS باید پذیرش شخصاً پرداخت را ساده کند. این تراکنش ها را تسهیل می کند و هنگام خرید محصولات، وجوه را به حساب بانکی شما هدایت می کند. این به شرکت شما اجازه می دهد تا پرداخت های مشتری را از چندین دروازه دریافت کند و فروش را نظارت کند. با پردازش پرداخت تلفن همراه، می‌توانید پرداخت‌ها را بپذیرید و در هر کجا که اتصال اینترنتی وجود دارد به مشتریان خدمات ارائه دهید.

 

را سیستم POS موجودی شما را در یک سیستم واحد متمرکز می کند و به شما امکان می دهد آن را از یک مکان مدیریت کنید. این به شما کمک می کند از انباشت بیش از حد، کمبود موجودی یا استفاده بیش از حد سرمایه جلوگیری کنید. سیستم ها توصیه هایی را برای مواردی ارائه می دهند که با خریدهای انتخابی مشتری مطابقت دارند. کارکنان به راحتی می توانند محصولات مربوطه را توصیه کنند و ارزش سفارش را افزایش دهند.

 

یک ابزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به شما متصل می شود نرم افزار نقطه فروش (POS). و نشان می دهد که مشتریان چه چیزی را خریداری کرده اند و چه زمانی آن را خریداری کرده اند. با استفاده از داده ها، می توانید ارتباطات، بازاریابی و خدمات مشتری خود را شخصی سازی کنید.

 

به طور خلاصه، می‌توانید صدها گزارش را مشاهده کنید که داده‌های فروشگاه و آنلاین را ترکیب می‌کنند و موجودی آنلاین و آفلاین را از یک مکان مدیریت می‌کنند. نه دیگری نرم افزار POS خارج از جعبه دارای ویژگی های فروش مانند مواردی است که Cordis POS ارائه می دهد.




منبع: https://community.hpe.com/t5/servers-general/point-of-sale-software/m-p/7179945#M17876