نشست تحلیلگران اوراق بهادار HPE 2022: رهبری تحول دیجیتال در جهان و ارائه رشد پایدار

امروزه HPE GreenLake بیش از 120000 کاربر را قادر می سازد، بیش از 2 میلیون دستگاه متصل را تامین می کند و بیش از یک اگزابایت داده را مدیریت می کند. و این کشش باعث حرکت در سراسر مجموعه است. HPE GreenLake نه تنها ارزش و ارتباط مجموعه ما را افزایش می دهد، بلکه پایه ای برای موفقیت مالی ما نیز هست. ما خوشبین هستیم که این روند ادامه پیدا کند. با نگاهی به بازارهایی که زیربنای استراتژی ما هستند – لبه، ابر و داده ها – می بینیم که مجموع فرصت های بازار آدرس پذیر ما 1.8 برابر از حدود 150 میلیارد دلار به بیش از 250 میلیارد دلار تا سال 2025 رشد می کند زیرا ما همچنان به گسترش تجارت خود در حوزه های جدید فناوری اطلاعات ادامه می دهیم. بازار.

چندین سال پیش، ما پیش‌بینی کردیم که جهان ترکیبی خواهد شد. در سال 2019، زمانی که روندهای بزرگ جدید پیرامون لبه، ابر و داده شروع به تغییر شکل انتظارات جهان برای فناوری سازمانی کردند، ما متعهد شدیم که همه راه حل های خود را به عنوان یک سرویس از طریق یک تجربه متفاوت لبه به ابر در دسترس قرار دهیم.

امروز، برای اولین بار از سال 2019، برای نشست سالانه تحلیلگر اوراق بهادار HPE، با جامعه مالی جمع می‌شویم. هر سال، این رویداد فرصتی خارق‌العاده را برای ما فراهم می‌کند تا سرمایه‌گذاران و تحلیلگران را با جزئیات استراتژی لبه به ابر خود، چگونگی تغییر مشتری توسط HPE و نحوه سرمایه‌گذاری ما بر روی روندهای سریع بازار به‌روزرسانی کنیم. امسال، من به‌ویژه مشتاق آن هستم که موفقیت استراتژی لبه به ابر متمایزمان و برنده‌هایی را که برای مشتریان و ارزش بلندمدت برای سهامداران ایجاد می‌کند، برجسته کنم.

  • کل ما سفارشات HPE، از جمله رزرو خدمات، بالاترین میزان در سال جاری است، نشان دهنده تقاضای پایدار برای پورتفولیوی متفاوت لبه به ابر ما است.
  • ما در مسیر تحویل هستیم بزرگترین نرخ اجرای درآمد سالانه تا کنون، و در نقطه میانی راهنمای درآمد هر سهم غیر GAAP ما، بالاترین EPS سالانه از آنجایی که ما در سال 2015 بر اساس ادامه فعالیت به یک شرکت مستقل تبدیل شدیم. این امر به ویژه با توجه به محدودیت های شدید عرضه و یک محیط بسیار چالش برانگیز ژئوپلیتیکی، ارز خارجی و تورمی چشمگیر است.
  • ما سودآوری در سه ماهه سوم – همانطور که توسط ناخالص و حاشیه عملیاتی اندازه گیری شد – یکی از بالاترین ها از سال 2019 بود.

محور اصلی استراتژی ما HPE GreenLake است، پلتفرم لبه به ابر ما که به نوسازی داده‌های مشتریان با یک تجربه یکپارچه و ترکیبی از خدمات ابری قدرت می‌دهد. پلتفرم منحصربه‌فرد ما به ما امکان می‌دهد با مشتریان برنده شویم. در میان 100 مشتری برتر HPE ما، در حال حاضر نزدیک به 80 درصد از پلتفرم HPE GreenLake استفاده کرده‌اند – که 7.7 میلیارد دلار ارزش کل قرارداد را نشان می‌دهد و نشان می‌دهد که مقیاس مهم است.

تنها در سه سال، ما این استراتژی را با موفقیت اجرا کردیم: ما به یک مدل مبتنی بر مصرف با ترکیبی غنی‌تر از نرم‌افزار و خدمات تکامل یافته‌ایم که نتایج بسیار قوی‌تری را برای سهامداران و مشتریانمان ارائه می‌دهد. چند نکته مهم اخیر که ما به آنها بسیار افتخار می کنیم:

در ادامه اجرای استراتژی خود، ما به طور همزمان در حال افزایش درآمدهای مکرر و ایجاد حاشیه های ناخالص بالاتر هستیم – که همه اینها باعث جریان نقدی بیشتر می شود. ما همه این کارها را در حالی انجام داده‌ایم که تمرکز بی‌وقفه‌ای بر ارائه پیشرفت‌های فناوری مشتری‌محور و ایجاد مزیت برای مشتریان خود داشته‌ایم. همراه با شتابی که در سرتاسر تجارت و روندهای بزرگ به‌عنوان یک بادگیر می‌بینیم، ما در موقعیت خوبی هستیم تا از مزیت‌های رقابتی که رهبری برای انجام تعهداتی که انجام داده‌ایم و به حداکثر رساندن ارزش سهامداران به ارمغان می‌آورد، بهره ببریم.


منبع: https://www.hpe.com/us/en/newsroom/blog-post/2022/10/hpe-securities-analyst-meeting-2022-leading-the-worlds-digital-transformation-and-delivering-sustainable-growth.html