هر آنچه باید درباره شلوارک زنانه بدانید

تابستان نزدیک است و زمان آن رسیده که به کمد لباس خود در هوای گرم فکر کنید. یکی از وسایل ضروری که باید در کمد لباس تابستانی هر خانمی وجود داشته باشد یک شلوارک خوب است. با وجود سبک‌ها، متریال‌ها و طول‌های زیادی که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید، پیدا کردن جفت مناسب می‌تواند یک کار دلهره‌آور باشد. در این راهنما، همه چیزهایی را که برای انتخاب کامل نیاز دارید، به شما معرفی خواهیم کرد شورت برای زنان.

سبک

مدل شلوارک انتخابی شما به سلیقه شخصی و موقعیت شما بستگی دارد. اگر به دنبال یک شلوارک همه کاره هستید که بتوان آن را بالا و پایین کرد، شورت جین کلاسیک را انتخاب کنید. شورت جین کمر بلند یک انتخاب محبوب است که می تواند با هر چیزی از تاپ تا تی شرت ست شود. اگر به دنبال چیزی کمی شیک‌تر هستید، یک جفت شورت مناسب را انتخاب کنید که از مواد سبک وزنی مانند کتان یا پنبه ساخته شده است. این شورت برای عروسی های تابستانی یا دیگر مراسم رسمی مناسب است.

طول

شلوارک دارای طول های مختلفی است، از بسیار کوتاه تا بلندی تا روی زانو. طولی که انتخاب می کنید به سبک شخصی و موقعیت شما بستگی دارد. اگر قصد دارید شلوارک خود را در ساحل یا استخر بپوشید، یک شلوار کوتاه کوتاه انتخاب کنید. اگر به دنبال چیزی کمی ساده تر هستید، شورت میان ران گزینه بسیار خوبی است. شورت های بلند تا روی زانو برای مجالس رسمی تر مناسب هستند، زیرا پوشش بیشتری دارند.




منبع: https://community.hpe.com/t5/other-hpe-product-questions/everything-you-need-to-know-about-women-shorts/m-p/7185204#M5923