صبح همگی بخیر.
رابط ILO یک ناهنجاری ذخیره سازی “تخریب شده ذخیره سازی” را گزارش می دهد. با کلیک روی آن، نوشته «Cache Module Status Failed» نیز در اطلاعات Raid Controller ظاهر می شود. من با پشتیبانی HPE تماس گرفتم، اما از آنجایی که سرور خارج از گارانتی است، باید هزینه مشاوره تلفنی با یک شرکت خارجی را پرداخت کنم تا بفهمم کدام بخش سخت افزاری در معرض خطر قرار گرفته است. چگونه می توانم قطعه سخت افزاری معیوب و در نتیجه کد خرید را ردیابی کنم؟
متشکرم
منبع: https://community.hpe.com/t5/proliant-servers-ml-dl-sl/cache-module-status-failed/m-p/7207131#M185551 تحریریه مجله اچ پی