پاسخ: تخلیه لایه پیش عملکرد

 
به نظر می رسد که شما در حال تلاش برای به دست آوردن عملکرد بیشتر از سیستم خود هستید. چند دستگیره و سوئیچ دیگر وجود دارد که باید نگران آنها باشید.
اولین چیزی که به آن نگاه می کنم نمودار “I/O Workload” در رابط کاربری وب MSA 2050 است. این یک تقریبی از “عرض” استفاده از داده شما و اینکه آیا در داخل یا خارج از ظرفیت SSD شما قرار دارد را نشان می دهد.
در مرحله بعد به جایی که صفحات با استفاده از CLI تخصیص داده می شوند نگاه کنید> آمار ردیف را نشان می دهد
سومین موردی که باید به آن توجه کرد این است که آیا همه حجم ها اهمیت دسترسی به داده ها یکسان هستند؟ اگر نه، آیا می‌توانید برای کمک به اولویت‌بندی (یا اولویت‌زدایی) حجم، میزان پیوند ردیف را تنظیم کنید؟
در مورد سوال دیگر شما در مورد DRAIN یک جزء استخر. بله، تا زمانی که ظرفیت کافی در سایر اجزا برای حفظ داده ها وجود داشته باشد، می توانید هر جزء استخر را تخلیه کنید. احتیاط در اینجا این است که DRAIN برای سیستم اولویت بالایی ندارد و ممکن است کمی طول بکشد و تعیین آن غیرممکن است زیرا به استفاده، ظرفیت و سایر وظایف سیستم بستگی دارد. هنگامی که DRAIN شروع می شود، نمی توانید آن را متوقف کنید. همچنین مطمئن شوید که DRAIN دارای ظرفیت حاشیه زیادی است تا داده های جدید از ظرفیتی که DRAIN قصد داشت استفاده کند استفاده نکند.
گسترش یک گروه دیسک امکان پذیر نیست، گسترش یک Pool با افزودن یک گروه دیسک جدید در دسترس است.




منبع: https://community.hpe.com/t5/msa-storage/evacuate-preformance-tier/m-p/7174951#M15886