پاسخ: دانلود SSA برای ویندوز 10


نوشت:

آیا نسخه ای وجود دارد که روی سیستم عامل دسکتاپ اجرا شود؟ با تشکر.


SSA روی یک سیستم عامل دسکتاپ *اجرا می شود*، اما فقط توجه داشته باشید که “run” کلمه کاربردی در اینجا است — تا آنجا که من می دانم، در هیچ چیز دیگری غیر از سیستم عامل های سرور *پشتیبانی نمی شود.

گفتنی است، من آن را بر روی سیستم ویندوز 10 خود اجرا می کنم، البته به خوبی می دانم که پشتیبانی نمی شود. برای یافتن دانلود SSA که *باید* برای پیکربندی خاص شما کار کند، به آن مراجعه کنید مرکز پشتیبانی HPEو در کادر “جستجو”، مدل ProLiant یا مدل کنترلر Smart Array خود را وارد کنید. به عنوان مثال، اگر “P440” را در کادر جستجو وارد کرده باشید، آن مدل (مدخل با نماد ظاهر جعبه ابزار) را از نتایج انتخاب می کنید، به عنوان مثال:

P440-product-selection.PNG

سپس بر روی تب “درایورها و نرم افزار” کلیک کنید و سپس بر روی دکمه “نرم افزار” کلیک کنید. در منوی کشویی “Subtype”، “System Management” و سپس در منوی کشویی “Operating Environment Type”، “Microsoft” را انتخاب کنید، یعنی:

P440-product-selection-filtered.PNG

توجه داشته باشید که می توانید نتایج را با انتخاب در منوی کشویی “Operating Environment Subtype” محدودتر کنید، اما طبق تجربه من، اگر بازدیدهای SSA به دست آمده با Windows Server 2016 و/یا Windows Server 2019 سازگار باشد، آنها * باید* روی ویندوز 10 اجرا شود.




منبع: https://community.hpe.com/t5/proliant-servers-ml-dl-sl/ssa-download-for-windows-10/m-p/7176307#M179508