پاسخ: عیب یابی مشکلات اتصال شبکه در HPE ProLiant DL360p G8



سلام،

  • بررسی کنید که آیا کابل شبکه به درستی در NIC قرار گرفته است.
  • اگر چنین است، یک کابل کار شناخته شده را وصل کنید.
  • اگر کابل خوب است، کابل را به یک پورت کار شناخته شده در سوئیچ/هاب/روتر وصل کنید.
  • اگر مشخص است که اینها کار می کنند، آدرس IP را برای NIC بررسی کنید. اگر از آدرس IP ثابت استفاده می شود، بررسی کنید که آیا مطابق با اطلاعات به دست آمده از مدیر شبکه پیکربندی شده است یا خیر. اگر آدرس IP از سرور DHCP بدست آمده است، آدرس IP را آزاد کرده و تمدید کنید.

با احترام،




منبع: https://community.hpe.com/t5/servers-general/troubleshooting-network-connectivity-issues-on-hpe-proliant/m-p/7207167#M19483