پاسخ: فن ها با سرعت بالا دائماً HP PROLIANT 380E 8GEN کار می کند

سلام،

 

اگر وارد iLO شوید، طرفداران را می بینید که با سرعت بالایی در حال اجرا هستند؟ می‌توانید با وارد شدن به آن و رفتن به اطلاعات -> اطلاعات سیستم -> طرفداران این مورد را بررسی کنید. هر فن باید مقدار % استفاده را نشان دهد.

 

من این را اغلب در موارد زیر دیده ام:

1. استفاده از اجزای شخص ثالث (غیر HPE). این به طور کلی به این دلیل است که iLO قادر به دریافت اطلاعات حرارتی دقیق از دستگاه PCI نیست، بنابراین iLO فن‌ها را افزایش می‌دهد تا از خنک‌سازی خوب اطمینان حاصل شود.

2. مورد دیگری که مخصوصا در سرورهای قدیمی باید بررسی شود، انسداد سرور مربوط به جذب گرد و غبار (داخل سرور) خواهد بود.

3. بدیهی است که جریان هوا که هم جریان هوای ورودی و هم خروجی را مسدود می کند می تواند این نوع مشکل را ایجاد کند. قفسه های بدون تهویه مناسب می توانند باعث این امر شوند.

4. همچنین سرورهای مبتنی بر Gen8 و Gen9 مستعد مشکلات بالقوه مبتنی بر NAND هستند. این یکی دیگر از مواردی است که می تواند باعث چرخش فن ها به سرعت بالاتر از حد انتظار شود. اگر از سیستم عامل جدیدتر iLO (2.60 و بالاتر) استفاده می کنید، گزارش بهتری برای مشکلات NAND وجود دارد. من مطمئن می شوم که iLO در نسخه نسبتاً فعلی است.

 

با احترام




منبع: https://community.hpe.com/t5/proliant-servers-ml-dl-sl/fans-runs-at-high-speed-constantly-hp-proliant-380e-8gen/m-p/7191788#M182202