سلام،
این می تواند نشان دهنده وجود مشکل در یک درایو باشد، اما این احتمال وجود دارد که همانطور که در مقاله VMware KB بیان شد، با مشکلی مواجه شده باشید:
متأسفانه، برای میزبان ها در vSAN، ابزارهای آرایه (خروجی ADU / StorCLI) بسیار مفید نیستند زیرا درایوها معمولاً در یک آرایه نیستند. مگر اینکه یک درایو کاملاً از کار بیفتد، ممکن است چیز مفیدی در گزارشها مشاهده نکنید. اگر مقاله KB بالا این مشکل را حل نکرد، احتمالاً باید گزارشهای میزبان برای هر گونه مشکل احتمالی درایو بررسی شوند.
با احترام
منبع: https://community.hpe.com/t5/operating-system-vmware/physical-disk-health-retrieval-issue/m-p/7201012#M4116 تحریریه مجله اچ پی