پاسخ: مشکل در پیکربندی Intelligent Provisonning

سلام،

من هیچ مشکلی با نسخه iLO نمی بینم، اگر مشکل همچنان ادامه دارد، توصیه می کنم برای کمک با پشتیبانی HPE تماس بگیرید.

لطفاً با پشتیبانی HPE تماس بگیرید تا بلیط را وارد کنید @ hpe.com/contact
همچنین می توانید پشتیبانی چت ما را امتحان کنید @ برای چت وارد شوید
آیا سعی کرده اید مشکل را در KB @ ما جستجو کنید hpe.com/support

متشکرم!
من با HPE کار می کنم اما نظراتی که در اینجا بیان می شود من هستند.
ویدیوهای نکات فنی HPE در مورد چگونگی و عیب یابی موضوعات




منبع: https://community.hpe.com/t5/proliant-servers-ml-dl-sl/problem-with-intelligent-provisonning-configuration/m-p/7184851#M180998

تحریریه مجله اچ پی